Send en blomst i anledning af fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.625 visninger
22 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at høre jeres mening om hvornår det er i orden af giv blomster og hvornår det ikke er min erfaring med at giv en   blomster er begrænset til begravelser og bisættelser også til en kollega da hun for nogle år side gik ned med stress. Nu er anledning en andre jeg har en rigtig god   ven som fylder halv rundt om et par måneder vil jeg kunne sende ham en buket blomster når vi ikke er i et forhold ( vi er begge singler) ? det skal siges at inden af os har følelser for hendeandre vi er bare rigtig gode venner han har vist mig at et venskab kan gå begge veje efter jeg en del år har værre ret uheldig med min vennekreds

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvfølgelig kan du det!!!  

Anmeld Citér

2. maj 2020

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg har brug for at høre jeres mening om hvornår det er i orden af giv blomster og hvornår det ikke er min erfaring med at giv en   blomster er begrænset til begravelser og bisættelser også til en kollega da hun for nogle år side gik ned med stress. Nu er anledning en andre jeg har en rigtig god   ven som fylder halv rundt om et par måneder vil jeg kunne sende ham en buket blomster når vi ikke er i et forhold ( vi er begge singler) ? det skal siges at inden af os har følelser for hendeandre vi er bare rigtig gode venner han har vist mig at et venskab kan gå begge veje efter jeg en del år har værre ret uheldig med min vennekreds

Selvfølgelig kan du det, men jeg ville dog sende nogle flasker vin afsted, nu når det er til en mand

Anmeld Citér

2. maj 2020

Miti's mama

Selvfølgelig. Jeg sender ofte blomster til fødselsdag.

Anmeld Citér

8. maj 2020

Anonym trådstarter

Først og frem tak for alle svar og undskyld for det lidt sent at svare Jeg har lige et tillæg Spørgsmål til jer der mener jeg godt kan sende blomster hvilken blomster vil i mening der vil værre det rigtig 

Anmeld Citér

8. maj 2020

Soonmom

Jeg ville ikke sende blomster til en mand (ej heller ikke til andre, egentlig heller ikke til andre, da jeg selv hader blomster) så en flaske vin eller noget du ved han kan lide 

Anmeld Citér

8. maj 2020

Sprit25

Jeg vil ikke selv modtage blomster. Så jeg ville sende en flaske vin, øl eller chokolade. Alt efter hvad han er til

Anmeld Citér

8. maj 2020

AnoMor

Jeg ville ikke sende blomster til en mand. Jeg ville ikke engang selv modtage dem. 
hvis han er en god ting ved du vel hvad han interesserer sig for. S hellere sende sådan noget 

Anmeld Citér

8. maj 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Enig med de andre. Hvis jeg fik blomster ville jeg da værdsætte tanken, men de øvrige forslag som vin, luksus-øl, chokolade eller andet ville jeg nyde langt mere.

Anmeld Citér

9. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

Jeg vil ikke selv modtage blomster. Så jeg ville sende en flaske vin, øl eller chokolade. Alt efter hvad han er til

Af ren og skær nysgerrighed: Hvorfor vil du ikke modtage blomster? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.