Hvad skal jeg sige til det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2020

Babilooo

Nej han er ikke sarkastiske sådan er han ikke vi har grinte ad om han skulle testes for autisme vilde han slå ud fordi han mangler lidt nogen spilleregler socialt.

Han var helt lunefuld 

men nej næppe utro men det er sidste gang han henter for mig på Reshopper 

Altså hvis han er autist siger han blot det der falder ham ind uden filter. Det er ikke for at såre dig. 

Det svarer til at din mand blev meget sur hvis du bare siger han er fed.. hvis han havde taget på og du var autist.

De er umiddelbare og det kan såre - men det er ikke ondt ment ofte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det ville ikke påvirke mig, tværtimod. Jeg kan godt lide at vide, at min mand ikke sover sig igennem livet, og at han stadig har øjnene åbne. Og jeg kan da også sagtens selv se - og anerkende - at der er smækre, lækre, charmerende kvinder “derude”, ligesom jeg ikke er blind for eller tavs om, at der er meget tiltrækkende mænd.

For mig er det befriende, at vi kan være ærlige over for hinanden, og at vi har tillid til hinanden. Og jeg tror sgu, jeg ville synes, det var kedeligt, hvis min mand helt overså alle andre kvinder end mig. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Det ville ikke påvirke mig, tværtimod. Jeg kan godt lide at vide, at min mand ikke sover sig igennem livet, og at han stadig har øjnene åbne. Og jeg kan da også sagtens selv se - og anerkende - at der er smækre, lækre, charmerende kvinder “derude”, ligesom jeg ikke er blind for eller tavs om, at der er meget tiltrækkende mænd.

For mig er det befriende, at vi kan være ærlige over for hinanden, og at vi har tillid til hinanden. Og jeg tror sgu, jeg ville synes, det var kedeligt, hvis min mand helt overså alle andre kvinder end mig. 

Respekt for et sundt forhold 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Min mand skulle ikke lufte de tanker til mig, hvad skulle jo dog bruge den information til.. 

Han ville bestemt heller ikke blive begejstret for spdan udmelding. 

Hvis han havde øjne i hovedet, når han gik på gaden, ville det ikke være en viden, jeg havde brug for at vide eller forholde mig til. 

Jeg ville tage en samtale med ham, finde ud af, hvad det gik ud på, og hvad han tænker du skal bruge det til, også må du fortælle ham, det frem ad rettet, ikke er noget du vil vide. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

TS: bliver nødt til at spørge, om det er dig, der før har lavet en masse debatter om jeres parforhold? Fx debatten "hvem har ret?".. Det er ikke for at snage, men hvis det er dig, så synes jeg altså at I skal få noget hjælp i form af parterapi, samt du lyder til at ville have godt af noget psykologhjælp, så du kunne få styrket dit selvværd og selvtillid.. Jeg skriver ikke det her for at være led, men jeg er 99,9% sikker på, hvem du er, og du lyder virkelig ikke til at have det særlig godt .. Jeg er lidt bange for, at du måske har en efterfødselsreaktion eller lignende, for du lyder rigtig usikker på dig selv, og jeg synes ofte, at der er problemer i jeres forhold, hvilket er rigtig synd, da I lyder meget glade for hinanden 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Babilooo

Unicorn1 skriver:

TS: bliver nødt til at spørge, om det er dig, der før har lavet en masse debatter om jeres parforhold? Fx debatten "hvem har ret?".. Det er ikke for at snage, men hvis det er dig, så synes jeg altså at I skal få noget hjælp i form af parterapi, samt du lyder til at ville have godt af noget psykologhjælp, så du kunne få styrket dit selvværd og selvtillid.. Jeg skriver ikke det her for at være led, men jeg er 99,9% sikker på, hvem du er, og du lyder virkelig ikke til at have det særlig godt .. Jeg er lidt bange for, at du måske har en efterfødselsreaktion eller lignende, for du lyder rigtig usikker på dig selv, og jeg synes ofte, at der er problemer i jeres forhold, hvilket er rigtig synd, da I lyder meget glade for hinanden 

Hvorfor er du så sikker? 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Tjullehej skriver:

Hvorfor er du så sikker? 

Måden det er skrevet på samt den/de samme stavefejl.. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Nej, det er det ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.