Hvad skal jeg sige til det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.605 visninger
17 svar
21 synes godt om
1. maj 2020

Anonym trådstarter

Puha, fik lige en mavepuster som jeg ikke havde brug for

Jeg havde købte noget på Reshopper, som min mand hentede for mig, da det var tæt på hans arbejde.

Da han kommer hjem med det siger jeg tak, jeg spørge fandt du stedet nemt:

Han svarer ja, og det var en meget smuk kvinde der åbnede døren, hun var også virkelig charmerende og søde hun var dejlig  ( det er ikke ordret men noget Ala det sagde han) 

what?! 

Jeg ved godt da jeg kom samme med min mand for 10 år siden blev hans tissemand ikke kun reserveret til mig, men vi snakker aldrig om sådan noget om andre mennsker vi er tiltrukket til 

Han sagde det sådan som han var en teenager der ha de fået øjnen op for en smuk kvinde 

- Jeg ligger her nu og kan ikke sove, det er hvordan han sagde det, jeg er helt bange for om han har fået hendes nr eller noget ( han har aldrig været utro)

Hvad synes i? Hvad skal jeg gøre for at komme over min tankemyler ( usikkerhed ) 

var det nødvendigt han sagde det til mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Puha, fik lige en mavepuster som jeg ikke havde brug for

Jeg havde købte noget på Reshopper, som min mand hentede for mig, da det var tæt på hans arbejde.

Da han kommer hjem med det siger jeg tak, jeg spørge fandt du stedet nemt:

Han svarer ja, og det var en meget smuk kvinde der åbnede døren, hun var også virkelig charmerende og søde hun var dejlig  ( det er ikke ordret men noget Ala det sagde han) 

what?! 

Jeg ved godt da jeg kom samme med min mand for 10 år siden blev hans tissemand ikke kun reserveret til mig, men vi snakker aldrig om sådan noget om andre mennsker vi er tiltrukket til 

Han sagde det sådan som han var en teenager der ha de fået øjnen op for en smuk kvinde 

- Jeg ligger her nu og kan ikke sove, det er hvordan han sagde det, jeg er helt bange for om han har fået hendes nr eller noget ( han har aldrig været utro)

Hvad synes i? Hvad skal jeg gøre for at komme over min tankemyler ( usikkerhed ) 

var det nødvendigt han sagde det til mig?

Nej det var ikk nødvendigt at han sagde det til dig. Men tænker altså også at du lige skal slappe af og stole på ham. Hvis han havde fået hendes nummer kan du være sikker på at han ikk havde nævnt noget som helst omkring hende. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvor længe har I været sammen? 

Og kan godt forstå, at hvis I aldrig før har sagt sådan noget til hinanden, at du så bliver utryg.. Og det skal du selvfølgelig snakke med ham om.. Aldrig undertrykke sådanne følelser, for det skaber bare en kløft mellem jer.. 

Men derudover så skal det også være okay, at han kan sige, at han synes, at et andet menneske ser godt ud.. Nej det er ikke som sådan nødvendigt, men tænk over det.. Ville du hellere have, at han holdt det skjult og måske tænkte mere og mere over hende? Nu er det ude, og så tænker han nok ikke rigtigt mere på hende.. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Babilooo

Lidt dumt af ham at sige. Jeg tror ikke han villle sige noget, hvis han ønskede at være dig utro.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med af han tissemand ikke er reserveret? Det vil jeg da godt nok mene at min mands er til mig. Med mindre man har et åbent forhold, hvor begge synes det er ok.

Jeg tror jeg ville tage et bad og gøre mig selv total lækker - så kan han blive mindet om, hvad der er derhjemme. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Lidt dumt af ham at sige. Jeg tror ikke han villle sige noget, hvis han ønskede at være dig utro.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med af han tissemand ikke er reserveret? Det vil jeg da godt nok mene at min mands er til mig. Med mindre man har et åbent forhold, hvor begge synes det er ok.

Jeg tror jeg ville tage et bad og gøre mig selv total lækker - så kan han blive mindet om, hvad der er derhjemme. 

Jeg mener han er stadig tiltrukken af andre kvinder, kan godt se det kan misforstås som Åben forhold, Men det har vi IKKE

Anmeld Citér

2. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hmm den er svær - kan han have sagt det ironisk? Jeg kender jer jo ikke - men herhjemme ville sådan en kommentar sagtens kunne sagt som en sjov kæk bemærkning - sådan så min mand lige skulle fremstille sig selv som lækker og at han ‘stadig kan’ - (og at situationen faktisk slet ikke var sådan, men at han lige vil påpege for mig hvor heldig jeg er) ej, giver det mening? Vi ville begge bekræfte ham og jeg ville sige ‘jamen du er virkelig også bare et godt stykke handyr - hvor var hun også heldig at møde dig) herefter ville vi begge grine og jeg ville sige noget tilbage-ish.

men det er jo en Ping-Pong imellem min mand og jeg - jeg tænker ikke du måske har oplevet situationen sådan? Var I uvenner inden han kørte? Har du sagt til ham, at du blev lidt usikker på dig selv og i tvivl om hvad han faktisk mente? 
det synes jeg godt du kan gøre! 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Soonmom

Det siger min kæreste tit for at drille mig (han ved det pisser mig totalt af).

Hvis han ville mere med hende agtigt , ville han næppe fortælle dig at det var en smuk kvinde som åbnede .

Ro på

Og hvad mener du med at da I fandt sammen vidste du godt at hans tissemand ikke kun var reserveret til dig?

- når man finder sammen er der vel med udgangspunkt i "dig og mig for altid"

Anmeld Citér

2. maj 2020

Janet1989

Jeg tror måske at du overtænker det - hvis han ville være utro, så havde han sgu nok ikke nævnt det uanset. Men han var ærlig omkring det. Men, han kan jo sagtens have sagt det på en sarkastisk måde.

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg tror måske at du overtænker det - hvis han ville være utro, så havde han sgu nok ikke nævnt det uanset. Men han var ærlig omkring det. Men, han kan jo sagtens have sagt det på en sarkastisk måde.

Nej han er ikke sarkastiske sådan er han ikke vi har grinte ad om han skulle testes for autisme vilde han slå ud fordi han mangler lidt nogen spilleregler socialt.

Han var helt lunefuld 

men nej næppe utro men det er sidste gang han henter for mig på Reshopper 

Anmeld Citér

2. maj 2020

B&J

Spørg ham der er ikke andet for. Og fortæl ham de blev bange ked af det og ikke kunne sove ærlighed er vejen frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.