Hvilken hverdags tallerkener har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2020

Birthdaybaby

Vi har  disse . Bruger de samme til hverdag og fest. Har ikke “børnetallerkener”. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har casa maria tallerkener både til voksne og børn (når de er kommet over "smid tallerkenen på gulvet" stadiet). 

Anmeld Citér

30. april 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg fik det et Dinera sæt fra IKEA i julegave.

Jeg overvejer at købe de matchende krus og små skåle til også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2020

1518

Ms.Momo skriver:

Jeg fik det et Dinera sæt fra IKEA i julegave.

Jeg overvejer at købe de matchende krus og små skåle til også.

Hvordan er overfladen på tallerknerne? Ridser de nemt? Vi har haft sorte tallerkner fra Aida, men de blev hurtigt skiftet ud, fordi de lynhurtigt blev grimme og ridsede. 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
ønskebørn74 skriver:

Ja i disse tider bruger vi vores tallerkener extra meget her hjemme, ungerne tømmer og sætter i opvaskemaskinen osv, så der er røget en del skår af kanterne, på vores hverdags tallerkene. 

Og nu ka jeg nærmeste ik finde en uden skår, og derfor overvejer jeg nye. 

Så hvilken helt alm hverdags tallerkener har i? Og gerne med billede! Vh Stine 

Eva Trio Legio Nova og da vores køkken bord er lille har vi de mindre i køkkenet og de store til gæster i spisestuen.

https://hjem.dk/soegeresultat/?search=Legio+Nova

Ja de er godt nok også fine og enkle. Og ku lige se at imerco har 20 procent rabat, så det var da værd at overveje! Vh Stine 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

IenFart skriver:

Vi kører med et fint grønt stel fra Ikea. Alt porcelæn vi bruger skal være noget som vi kan tabe på gulvet uden at ærgre os specielt meget. Det er pænt og funktionelt.

Ja det er så træls, at ærge sig, hvis noget blir ødelagt. 

Det vi har, har også bare holdt rigtig godt, men syntes godt nok der er begyndt at være mange med skår i kanten osv. Tror vi er ned på 5 dybe tallerkener, hvoraf der er skår i de 3 af dem vh Stine 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

Soonmom skriver:

Vi voksne spiser med tallerkner fra Bilka tror jeg 

Børnene spiser af diverse børnetallerkener og tallerkner fra ikea

Vores unger er nu ved, at være så store, at jeg godt begynder at tørre invisterre i noget, der måske er lidt "dyre" end det vi har nu. Er ved at få pip af de mange forskellige slags vi har i Skuffen, hvoraf det ældste som sagt er fra da kæresten flyttede hjemme fra, og de andre er fra 2006, da vi flyttede i hus.

Men ikea har været guld værd!! Vh Stine 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

AnoMor skriver:

Jeg har de her fra Ikea 

Vores "fine" tallerkener er firkantet, med rød overside og sort underside, så vi har i hvert fald due nok, der machter med den type tallerken! De er fine. Vh sine 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

De3Guldklumper skriver:

Vi har hvide pillivyt (staves) 27 cm og blå blomst frokosttallerken til hverdag. 

til pænere brug har jeg halvblonde musselmalet spisetallerkner og mega mussel frokosttallerken 

Også 2 rigtig gode forslag! Takker. Vh Stine 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

Pb18 skriver:

Vi har Eva trio legio tallerkener. Klassiske hvide, hvilket jeg godt kan lide. Har haft dem i 13 år og har aldrig oplevet skår. En enkelt tallerken er dog gået i stykker for nylig, da jeg tabte den på gulvet. 

Har også lige været inde og kigge på dem, og ka se imerco lige nu har 20 procents rabat, eller mix 4 for 299, så det er da også værd lige at tage med!!

Fin og enkel! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.