Hvilken hverdags tallerkener har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
33 svar
5 synes godt om
30. april 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i disse tider bruger vi vores tallerkener extra meget her hjemme, ungerne tømmer og sætter i opvaskemaskinen osv, så der er røget en del skår af kanterne, på vores hverdags tallerkene. 

Og nu ka jeg nærmeste ik finde en uden skår, og derfor overvejer jeg nye. 

Så hvilken helt alm hverdags tallerkener har i? Og gerne med billede! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har bare helt almindelig hvidtiflet fra royal Copenhagen. Den “uden kant”.

De klarer i hvert fald dagens udfordringer og ser ret diskrete ud, så når jeg en sjælden gang dækker bord kan jeg gøre hvad jeg har lyst til i forhold til pynt, farve osv. Går fint til både hverdag og fest. 

Anmeld Citér

30. april 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
SDD skriver:

Vi har bare helt almindelig hvidtiflet fra royal Copenhagen. Den “uden kant”.

De klarer i hvert fald dagens udfordringer og ser ret diskrete ud, så når jeg en sjælden gang dækker bord kan jeg gøre hvad jeg har lyst til i forhold til pynt, farve osv. Går fint til både hverdag og fest. 

Vi har musselmalet arve stel fra min mormor, plus vi har et andet "fest" stel, som vi også kun bruger, når vi har gæster.

Til hverdag har vi haft noget af det min kæreste havde med da han flyttede hjemmefra, for 20 år siden, plus det stel vi købte, da vi flyttede i hus i 2006, så det har self tjent os godt, men ved ik om det ik bare er på tide, at skifte det "hele" ud, så vi ik har så meget blandet hverdags tallerkener i Skuffen.

Ka også godt li at det bare er hvidt, når nu vores andre stel, har farver, så måske ik noget dårligt bud! Vh Stine 

Anmeld Citér

30. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
StineW79 skriver:

Vi har musselmalet arve stel fra min mormor, plus vi har et andet "fest" stel, som vi også kun bruger, når vi har gæster.

Til hverdag har vi haft noget af det min kæreste havde med da han flyttede hjemmefra, for 20 år siden, plus det stel vi købte, da vi flyttede i hus i 2006, så det har self tjent os godt, men ved ik om det ik bare er på tide, at skifte det "hele" ud, så vi ik har så meget blandet hverdags tallerkener i Skuffen.

Ka også godt li at det bare er hvidt, når nu vores andre stel, har farver, så måske ik noget dårligt bud! Vh Stine 

Vi har også arvestel med farver, blomster og guldkant. Men det må ikke komme i opvaskeren, så ærligt bliver det bare ikke brugt. 
Dem har tåler alt og min knap 6 årige er ikke forsigtige med dem. 
Desuden kommer der jo brudgaranti med de 2 første år

Anmeld Citér

30. april 2020

Soonmom

Vi voksne spiser med tallerkner fra Bilka tror jeg 

Børnene spiser af diverse børnetallerkener og tallerkner fra ikea

Anmeld Citér

30. april 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi kører med et fint grønt stel fra Ikea. Alt porcelæn vi bruger skal være noget som vi kan tabe på gulvet uden at ærgre os specielt meget. Det er pænt og funktionelt.

Anmeld Citér

30. april 2020

ønskebørn74

Ja i disse tider bruger vi vores tallerkener extra meget her hjemme, ungerne tømmer og sætter i opvaskemaskinen osv, så der er røget en del skår af kanterne, på vores hverdags tallerkene. 

Eva Trio Legio Nova og da vores køkken bord er lille har vi de mindre i køkkenet og de store til gæster i spisestuen.

https://hjem.dk/soegeresultat/?search=Legio+Nova

Anmeld Citér

30. april 2020

AnoMor

StineW79 skriver:

Jeg har de her fra Ikea 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2020

De3Guldklumper

Vi har hvide pillivyt (staves) 27 cm og blå blomst frokosttallerken til hverdag. 

til pænere brug har jeg halvblonde musselmalet spisetallerkner og mega mussel frokosttallerken 

Anmeld Citér

30. april 2020

Pb18

Vi har Eva trio legio tallerkener. Klassiske hvide, hvilket jeg godt kan lide. Har haft dem i 13 år og har aldrig oplevet skår. En enkelt tallerken er dog gået i stykker for nylig, da jeg tabte den på gulvet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.