Jeg kondolerer.
Jeg har set min veninde som var død og hun hang også sig selv. Hun havde hængt tre timer før hun blev fundet.
Hun var SÅ smuk og fredfyldt og det var en rigtig god oplevelse. Jeg fik både krammet hende, tale med hende, grædt overfor hende og sagt de sidste ting jeg synes hun skulle vide - plus jeg lagde et betydningsfuldt fælles minde i kisten til hende.
Så alt i alt en god oplevelse.
Jeg så også min far som havde været død i 12 timer uden at have været på køl da han døde på sygehuset og de havde haft svært ved at finde os pårørende. Det var også en rigtig god oplevelse jeg aldrig ville have været foruden. Fik talt en masse med ham, krammet ham... grædt og holdt ham i hånden. Det er jeg lykkelig over jeg gjorde og det ville jeg ikke have været foruden.
Familien skulle dog have set min far nogle dage efter hvor han efterfølgende var kommet på køl, men det frarådet bedemanden min familie, da han desværre ikke ville være genkendelig længere.
Så min bedste anbefaling er, at komme afsted hurtigst muligt (medmindre du bliver frarådet det af sundhedspersonale/bedemand) alt efter hvor han ligger.
Håber du får sagt et godt farvel 
Anmeld
Citér