Hva har i lært om jer selv, i disse nye tider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2020

Anonym

At jeg under ingen omstændigheder skal være hjemmegående hus mor 

Jeg nyder at have mere kvalitid med mine unger, hvor vi lægger al elektronik hygger os i haven, i stranden og skoven samt tager os tid til at lege sammen.

Og så er jeg blevet bekræftet i at jeg ikke fungere ordenrlig når jeg ikke har mulighed for min alenetid, væk fra alle andre hvor jeg kan lade op.

Og så har jeg lært at jeg VIRKELIG har en stor tålmodighed....både overfor min familie...men det kommer virkelig også til syne ift hverdagen er udfodrende OG jeg skriver BA på samme tid hvor den ene ba-makker kun bidrager med at sætte kommaer selvom det gentagende gange er forsøgt at få hende mere på banen....

Og så er jeg blevet møg god til at strukturer min tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2020

Loa

At jeg på den ene side aldrig nogensinde skal være hjemmegående med mine børn hjemme hele tiden, men på den anden side at jeg faktisk har en liiiiille smule svært ved at aflevere den lille i børnehave igen efter en måned med hende hjemme... 

At jeg er enooooormt dårlig til at være alene og uden mennesker omkring mig.

Anmeld Citér

27. april 2020

Anonym

At jeg nyder mine børn og er stolt over hvor søde og velfungerende de er.

At jeg trives godt med de omkring 20 timers arbejde i stedet for de normale 40

at jeg har været en sødere mor med mere overskud til at lege og fjolle 

At jeg pga. Manglende omgang med kolleger Virkelig mærker konsekvensen af, at jeg ingen venner har og egentlig er dybt ensom.

at jeg er blevet meget bedre til at skabe egenstruktur end jeg var som yngre

Anmeld Citér

27. april 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

1) At jeg faktisk trives rigtig godt med hjemmearbejdsplads, hvor jeg kan stå tidligt op og "møde" på arbejde i løbet af 5 minutter.  Så det er mega ærgerligt, at det aldrig kan komme på tale for mig i mit nuværende job  

2) At jeg under ingen omstændigheder skal hjemmepasse min datter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.