Har i lært nogle nye ting om jer selv, i disse nye tider, vi lige nu lever i?
Jeg har altid set mig selv, som en der elsker at være sammen med masser af andre mennesker osv. Det jeg har lært er
1: jeg ka stadig godt lide at være sammen med andre mennesker. BARE IK HELE TIDEN!!!
2: jeg elsker at gå på arbejde, hvor alt bare køre "som det plejer" Jeg arbejder med autister, på et bosted, så min arbejdsuge har ik ændret sig synderligt. Vi køre på som vi plejer, men self med extra fokus på håndvask og sprit.
3:Jeg sætter virklig pris på den øget opmærksomhed på håndhygiejne, der nu er kommet på min arbejdsplads.
4: Jeg har heldigvis valgt den rette at få børn med. Han har arbejdet hjemmefra, siden nedlukningen, og samtidig hjemme undervist ungerne, når jeg har været på arbejde. Han er kreativ, tålmodig og bare god.
5: Jeg kommer aldrig til at undervise børn igen. Er simpelhen ik "klog" nok på det punkt.
6: Jeg er glad for at mine unger, er mine unger. De har været super søde, det meste af tiden, ik brokket sig alt for meget, har leget godt sammen og hygget sig, på trods af næsten 4 års aldersforskel.
7: Har lært at sætte pris på længer telefonsamtaler.
8: Jeg glæder mig til, at være helt alene hjemme på mine fridage, i løbet af ugen, så jeg ka høre høj musik og støvsuge, uden at forstyrre kæresten, som arbejder.
9: Jeg har alt for mange sko.... Hvilket der ik er nogen der før ville ha hørt mig sige.
10: jeg glæder mig så meget, til min 2 Timers massage på næste mandag...
11: Jeg gider snart ik handle ind mere. Jeg er den eneste i huset, som har handlet ind, siden landet lukkede ned. Et valg vi har taget, da jeg har været den eneste, som realt behøvede at færdes blandt andre mennesker, da jeg alligevel arbejder.
12: Jeg elsker vores lokale rema butik og dens seje medarbejder. De er mega hjælpsomme, positive og har altid tid til at smile/snakke og høre ind til alle kunder i butikken.
13: Vi har fået arbejdstøj på arbejde, så vi ik længer behøver, at skifte tøj, når vi kommer hjem fra arbejde. Nu skifter vi til arbejdstøj derinde. Det betyder realt at jeg ka spare en maskinfuld tøj om ugen her hjemme. JAYYY mindre vasketøj til mig, og mit tøj behøver ik vaskes på 60 grader, så nu holder det længer. Normalt ka jeg sagtens vare beholde mit tøj på, hele sagen, men pga corona har vi indtil nu, sku skifte tøj og sko, inden vi gik ind derhjemme, for at undgå faren for evt smitte spredning mellem arbejdsplads og hjem.
14: Jeg er glad for at jeg har "større" børn (snart 8 år og 11 1/2) De ka rigtig mange ting selv. Man ka forklare dem, hva der foregår osv osv.
Det her var self bare nogle enkelte ting, men hva har i lært om jer selv? Vh Stine