Bør jeg fortælle min leder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Nej, det synes jeg ikke du skal. Men som leder ville jeg være ked af det hvis en tæt medarbejder gik og var utilfreds med sit arbejde uden at gøre mig opmærksom på det. Jeg vil gerne have glade medarbejdere og er villig til at strække mig langt for at opnå det.

Det betyder ikke nødvendigvis at du skal brokke dig, men du kunne for eksempel foreslå ændringer der ville gøre dit nuværende job mere attraktivt for dig.

Ja jeg giver dig helt ret.

Men de(n) ting som har allerstørst negativ indvirkning på min motivation er noget som desværre ikke kan ændres overhovedet�� jeg siger ikke noget men bil have det meget svært med at komme at servere en opsigelse fra den ene dag til den anden��

Pyha! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Ja jeg giver dig helt ret.

Men de(n) ting som har allerstørst negativ indvirkning på min motivation er noget som desværre ikke kan ændres overhovedet�� jeg siger ikke noget men bil have det meget svært med at komme at servere en opsigelse fra den ene dag til den anden��

Pyha! 

Tja, selv en leder der bliver ked af at du går kan jo stadig også godt forstå det, og jeg synes stadig ikke du skal sige noget inden det er sikkert. Men giv en god, ærlig forklaring. Det bliver nok værdsat :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.