Bør jeg fortælle min leder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.165 visninger
11 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2020

Anonym trådstarter

Hej��

Jeg arbejder som souschef og har et tæt og tillidsfuldt samarbejde med min leder. Sagen er den at jeg netop har sendt en ansøgning afsted til en ny arbejdsplads (af flere forskellige årsager). Bør jeg af respekt for hende fortælle at jeg har søgt nyt job? Min mand mener at jeg bør gøre det. Selv vil nu helst vente og fortælle det hvis jeg bliver kaldt til jobsamtale. Hvad tænker I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2020

newusername

Jeg ville vente til efter samtalen, hvis du bliver indkaldt til en. På den måde ved du, om jobbet overhovedet er noget for dug, før du nævner det. 

Anmeld Citér

21. april 2020

Anonym trådstarter

newusername skriver:

Jeg ville vente til efter samtalen, hvis du bliver indkaldt til en. På den måde ved du, om jobbet overhovedet er noget for dug, før du nævner det. 

Tak for dit svar. 

Sådan tænker jeg også jeg ville have det bedst med

Anmeld Citér

21. april 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes ikke du skal sige noget før du har sikret dig det nye job. Det er dejligt I har et tæt samarbejde, men det må være sådan gamet er. Der vil altid være en risiko for at tingene forandres, hvis du fortæller at du søger nyt job, men ikke får det.

Anmeld Citér

21. april 2020

Tommelise

Jeg ville ikke sige noget.

Det er slet ikke sikkert, du får jobbet, og hvad skal din leder så egentlig bruge oplysningen til.

Anmeld Citér

21. april 2020

Babilooo

Nej på ingen måde. Du ved slet ikke om du får tilbuddet.

vent til du har en kontrakt

Anmeld Citér

21. april 2020

FrkGranger

Anonym skriver:

Hej��