Altså hvorfor har han fået børn hvis han ikke gider passe dem?
Synes han lyder som en dårlig far og ikke mindst dårlig ægtemand. Derudover lyder han manipulerende og respektløs!
Jeg er ikke sikker på at jeg ønskede mine børn voksede op med ham som rollemodel. Mine børn, jeg har 2 drenge, skal ikke vokse op og tro at det er sådan man behandle sin kone og sådan man er en god far.
Herhjemme deles vi. Nogle dage sover jeg længe med den af børnene der sover længst ( når der sover længe her er det til kl 07), nogle dage gør han. Vi skiftes og vågner begge børn samtidig står vi begge op.
Når der skal puttes putter far den store og jeg den lille. Om natten skifter far ligeså meget lillebrors ble som jeg gør. Skal der trøstes er far ligeså god som mig. Om dagen er vi begge sammen med børnene, som en familie tager vi på legepladsen, svømmehallen eller maler påskepynt.
Jeg synes kraftigt du skal overveje om du har lyst til ag være sammen med ham resten af dit liv, og om nogle ting ikke blev nemmere hvis du var alene.
Sæt dig og tænk følgende: Bidrager far med mere negativt i mit og børnenes liv, end positivt? Så har du dit svar.
Anmeld
Citér