Bestseller parret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
24 svar
15 synes godt om
5. april 2020

Loa

Jeg tillader mig at skrive som ikke-anonym, da jeg vitterligt ikke skriver det for at træde nogen over tæerne. 

Jeg bliver dog nødt til at spørge, er jeg den eneste der synes det er vildt, at Bestseller parret, er blevet gravide (og formodentlig med hjælp) kun 2 måneder efter de har mister deres tre børn? 
Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i deres situation og jeg under dem også for alt i verden deres nye tvillinger piger. Tænker bare, er man ikke sønderknust i laaaaang tid efter sådan et kæmpe tab? 
Jeg kunne umiddelbart forestille mig at planen om flere børn også bunder en lille smule i netop den store familie virksomhed, måske med tanke på at ikke kun ét barn skal overtage det hele.

Men alligevel.

Lad mig igen understrege at jeg under dem de børn de har fået - inden nogle går amok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror, at det vil være nogens måde at deale med smerten - at handle på den eneste måde man kan. Netop sådanne iværksætter-typer kan jeg forestille mig kunne have brug for at “gøre noget” i den situation (for lige at generalisere lidt). Derudover har de jo en alder, hvor det er sidste udkald, hvis der skulle ske noget.

Anmeld Citér

5. april 2020

Carina:-)

Loa skriver:

Jeg tillader mig at skrive som ikke-anonym, da jeg vitterligt ikke skriver det for at træde nogen over tæerne. 

Jeg bliver dog nødt til at spørge, er jeg den eneste der synes det er vildt, at Bestseller parret, er blevet gravide (og formodentlig med hjælp) kun 2 måneder efter de har mister deres tre børn? 
Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i deres situation og jeg under dem også for alt i verden deres nye tvillinger piger. Tænker bare, er man ikke sønderknust i laaaaang tid efter sådan et kæmpe tab? 
Jeg kunne umiddelbart forestille mig at planen om flere børn også bunder en lille smule i netop den store familie virksomhed, måske med tanke på at ikke kun ét barn skal overtage det hele.

Men alligevel.

Lad mig igen understrege at jeg under dem de børn de har fået - inden nogle går amok

Jo jeg tænkte også lige hov det gik hurtigt .... 

Men de er jo ikke helt unge , ( mener de er sidst i 40erne og ved fra mig selv at da vi midstede en datter- Der kunne jeg ikke hurtigt nok blive gravid igen... så jeg havde også travlt ...

Og tænker huset har været uendeligt tomt ,og deres sidste datter har savnet og været så sårbar ,at det også har været med til at de har skyndt sig. 

Men ja alderen har nok meget at sige, med hensyn til hvor hurtigt det er gået 

Anmeld Citér

5. april 2020

B&J

Tror de gør det lige som nogle mister et kæledyr så skifter de det ud med et nyt. Tror det er sorgen og det er måden de takler den på. Håber bare for dem de husker at sorge for det er virkelig vigtigt 

Anmeld Citér

5. april 2020

Babilooo

Tænker faktisk det er enormt naturligt. De hat et tomrum der skal fyldes - på samme måde som folk med dødfødte børn higer efter en ny graviditet. Der er sikkert også en grund til at de fra start af fik mange børn - tanken om en stor familie - og det er nu de skal gør noget ved det hvis det skulle være. De er oppe i årene.

så sidste udkald og meget forståelig synes jeg. Måske har de endda haft behov for hjælp siden det er tvillinger.

Anmeld Citér

5. april 2020

koeapabshicar

Jeg stemmer i med de andre. Jeg synes tit man ser at folk der mister deres børn, ret hurtigt kommer igang med næste barn. Både unge og ældre forældre. Tænker netop det er en måde at deale med sorgen og måske skabe en følelse af at man “gør noget”. Ikke at man kan erstatte sine børn, men man har jo børn af en grund. Jeg drømmer om en stor familie og vil da godt nok føle et tomrum hvis jeg gik fra 4 til 1 barn. Og som de andre siger, hvis det skulle være så var det nok nu 

Anmeld Citér

5. april 2020

Cirkeline87

Jeg tænker  også  vi mennsker er forskel når det kommer til det punkt og hvis de er klar til at prøve igen så fint med mig.

Anmeld Citér

5. april 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Måske det var planlagte inden tragedien ramte.

Det Jo moderne at have flere børn. 

Anmeld Citér

5. april 2020

Sprit25

Det er skægt med det par. For et år siden havde alle den vildeste sympati med dem. Grænserne for landets omsorg tog ingen ende. Nu her et år efter er han røget i sit livs stormvejr. Forretningsmæssigt. 

Jeg har ingen holdning til det. Men havde slet ikke tænkt over det var to mdr efter. Hurtigt tjoh, men som en anden skriver. Han er ikke typen, der hviler

Anmeld Citér

5. april 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

kunne det tænkes at de måske allerede prøvede inden alt der skete?  

men ellers er jeg enig med de andre. Men tænkte også over det. Havde dog ikke lige regnet ud, at det var så kort tid efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.