Loa skriver:
Jeg tillader mig at skrive som ikke-anonym, da jeg vitterligt ikke skriver det for at træde nogen over tæerne.
Jeg bliver dog nødt til at spørge, er jeg den eneste der synes det er vildt, at Bestseller parret, er blevet gravide (og formodentlig med hjælp) kun 2 måneder efter de har mister deres tre børn?
Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i deres situation og jeg under dem også for alt i verden deres nye tvillinger piger. Tænker bare, er man ikke sønderknust i laaaaang tid efter sådan et kæmpe tab?
Jeg kunne umiddelbart forestille mig at planen om flere børn også bunder en lille smule i netop den store familie virksomhed, måske med tanke på at ikke kun ét barn skal overtage det hele.
Men alligevel.
Lad mig igen understrege at jeg under dem de børn de har fået - inden nogle går amok 
Jo jeg tænkte også lige hov det gik hurtigt ....
Men de er jo ikke helt unge , ( mener de er sidst i 40erne og ved fra mig selv at da vi midstede en datter- Der kunne jeg ikke hurtigt nok blive gravid igen... så jeg havde også travlt ...
Og tænker huset har været uendeligt tomt ,og deres sidste datter har savnet og været så sårbar ,at det også har været med til at de har skyndt sig.
Men ja alderen har nok meget at sige, med hensyn til hvor hurtigt det er gået 
Anmeld
Citér