Skatteudbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2020

Ano18

Sidste år skyldte jeg vist 1250 kr i et boliglån men jeg ringede til dem og fortalte jeg havde en afdragsordning og så tastede hun lidt ind på computeren og sagde at jeg ville få dem ugen efter, hvilket jeg fik. Jeg havde brug for dem til en tandlægeregning (bøjle til 45.000 til min søn), så hun var rigtig sød at hjælpe mig. Jeg tror dog de helst ser man ikke ringer, men man kan jo altid forhøre sig især når man ikke aner hvorfor de ikke kommer. Det plejer dog at fremgå af ens årsopgørelse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

B&J

Mine hver år så længe jeg kan huske bliver holdt tilbage fordi de skal ekstra tjekke men har aldrig skyldt nåede men de vil vare være ekstra grundige 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

Mom skriver:

Kan godt se at det er surt hvis du skal bruge dem nu.

Har du prøvet at logge ind på opgørelsen, måske står der en dato eller en senest dato?

Ja, men der står ikke nogen dato 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

hekran skriver:

Jeg havde engang glemt en musikskoleregning  Eboks og jeg er ikke så dus 

Har også lige tjekket min eboks nu du sagde det da jeg bestemt heller ikke er dus med den. Men der ligger ikk noget ubetalt 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

Ano18 skriver:

Sidste år skyldte jeg vist 1250 kr i et boliglån men jeg ringede til dem og fortalte jeg havde en afdragsordning og så tastede hun lidt ind på computeren og sagde at jeg ville få dem ugen efter, hvilket jeg fik. Jeg havde brug for dem til en tandlægeregning (bøjle til 45.000 til min søn), så hun var rigtig sød at hjælpe mig. Jeg tror dog de helst ser man ikke ringer, men man kan jo altid forhøre sig især når man ikke aner hvorfor de ikke kommer. Det plejer dog at fremgå af ens årsopgørelse.

der står ikk noget på min opgørelse. Kun noget med gældsstyrrelsen. Men er 200% sikker på at jeg ikk skylder noget. 
eller jeg har et indskudslån. Men det er afdragsfrit og skal først afdrages om 2,5 år. 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

B&J skriver:

Mine hver år så længe jeg kan huske bliver holdt tilbage fordi de skal ekstra tjekke men har aldrig skyldt nåede men de vil vare være ekstra grundige 

Hvornår er de så kommet ?

Anmeld Citér

5. april 2020

B&J

AnoMor skriver:

Hvornår er de så kommet ?

Ca 14 dage efter 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

B&J skriver:

Ca 14 dage efter 

Okay tak for svar. 
men tror jeg har fundet synderen. 

har ikke betalt licens, så det er nok den der ligger og driller 

Anmeld Citér

5. april 2020

Tommelise

AnoMor skriver:

Okay tak for svar. 
men tror jeg har fundet synderen. 

har ikke betalt licens, så det er nok den der ligger og driller 

Det er sikkert det. Der står aldrig noget med gældsstyrelsen, medmindre man skylder noget. 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

Tommelise skriver:

Det er sikkert det. Der står aldrig noget med gældsstyrelsen, medmindre man skylder noget. 

Det tror jeg også. Tænkte bare ikke at licens gik under offentligt. Men det gør der jo selvfølgelig nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.