Skatteudbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
21 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2020

AnoMor

Jeg skulle som så mange andre have penge tilbage i skat. Men de er ikke udbetalt endnu. Og jeg skylder ikk noget til det offentlige. 

nogen der ved hvorfor de ikke udbetales?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Jeg skulle som så mange andre have penge tilbage i skat. Men de er ikke udbetalt endnu. Og jeg skylder ikk noget til det offentlige. 

Skat tager stikprøver og tilbageholder skat hos nogle for at tjekke om der skyldes til det offentlige. Det sker hvert år for min mand og han skylder ikke. De kommer senere. Det står også på din årsopgørelse. Der står bare ikke hvilken dato de så udbetales istedet. 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Skat tager stikprøver og tilbageholder skat hos nogle for at tjekke om der skyldes til det offentlige. Det sker hvert år for min mand og han skylder ikke. De kommer senere. Det står også på din årsopgørelse. Der står bare ikke hvilken dato de så udbetales istedet. 

Nåh ok. Troede kun de tilbageholdte når man skyldte. Det var det der forvirrede mig. 

Ved man hvor lang tid der ca går så?

Anmeld Citér

5. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min mor mangler også fra hende, hendes mand har fået. 
men de havde indberettet håndværkerfradrag i hendes navn, så de kommer først lidt senere.

Måske det kan være derfor.
Medmindre du har gæld til det offentlige. Vi har et vennepar der skylder 52kr grundet noget med nye skraldespande. Så de får først deres 20.000 tilbage når sagen er bearbejdet. 

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

SDD skriver:

Min mor mangler også fra hende, hendes mand har fået. 
men de havde indberettet håndværkerfradrag i hendes navn, så de kommer først lidt senere.

Måske det kan være derfor.
Medmindre du har gæld til det offentlige. Vi har et vennepar der skylder 52kr grundet noget med nye skraldespande. Så de får først deres 20.000 tilbage når sagen er bearbejdet. 

Jeg skylder intet til det offentlige og har heller ikke tilføjet noget på min årsopgørelse. Derfor det undrede mig. 

Anmeld Citér

5. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
AnoMor skriver:

Jeg skylder intet til det offentlige og har heller ikke tilføjet noget på min årsopgørelse. Derfor det undrede mig. 

Hmm ja så kan det være at det bliver tjekket op. Underligt. 

Anmeld Citér

5. april 2020

Mom

Profilbillede for Mom
AnoMor skriver:

Jeg prøvede nogen år i træk at være taget ud i en stikprøve. Jeg skyldte heller intet til det offentlige.

Jeg mener at jeg fik mine penge lige omkring sommer, men kan ikke helt huske det.

Anmeld Citér

5. april 2020

AnoMor

Mom skriver:

Jeg prøvede nogen år i træk at være taget ud i en stikprøve. Jeg skyldte heller intet til det offentlige.

Jeg mener at jeg fik mine penge lige omkring sommer, men kan ikke helt huske det.

Okay der er alligevel lang tid til så. Står bare og skal bruge den nu. Så rimelig irriterende alligevel. 

jeg har kun prøvet det en gang, men den gang skyldte jeg så også skat fra året før. Men der gik kun en uges tid eller sådan noget. Denne gang skylder jeg bare ikk noget. Derfor jeg undrede mig 

Anmeld Citér

5. april 2020

Mom

Profilbillede for Mom
AnoMor skriver:

Okay der er alligevel lang tid til så. Står bare og skal bruge den nu. Så rimelig irriterende alligevel. 

jeg har kun prøvet det en gang, men den gang skyldte jeg så også skat fra året før. Men der gik kun en uges tid eller sådan noget. Denne gang skylder jeg bare ikk noget. Derfor jeg undrede mig 

Kan godt se at det er surt hvis du skal bruge dem nu.

Har du prøvet at logge ind på opgørelsen, måske står der en dato eller en senest dato?

Anmeld Citér

5. april 2020

hekran

Jeg havde engang glemt en musikskoleregning  Eboks og jeg er ikke så dus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.