Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2020

MT_2011

Den gode historie om bageren og bagerjomfruen.

Vi havde arbejdet sammen nogle år og kendte derfor hinanden lidt. Han havde en kæreste og jeg var single. Havde luret lidt på ham, men kun fordi jeg gerne ville have sex med ham  

Men han blev single og vores chef skubbede lidt på for at få os ført sammen . Han inviterede mig på øl i byen, men havde røget sig lidt skæv og min veninde jeg tog med lagde helt vildt an på ham. Det endte med ham og jeg blev uvenner over små ting  

Men jeg tvang ham til at skylde mig en film aften og ja siden den dag har vi været sammen. Det er nu 9 år siden, og vi er gift, har hus og en datter sammen på 10 måneder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min mand og jeg har gik i parallelklasse fra 2-10 - var i samme vennekreds fra 7. Klasse og blev kærester 6 år efter da vi var 19. Vi har nu været sammen i 19 år, er gift på 10. År og har 2 skønne drenge sammen 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym

Min mand og jeg mødte hinanden hos en fælles kammerat til lidt hygge før en bytur. Jeg havde set en fyr i en måneds tid, men trods det faktum, at han ikke behandlede mig særlig pænt, så havde jeg endnu ikke sagt fra overfor ham. To dage før byturen, havde han endnu engang glemt vores aftalte hvilket resulterede i, at jeg måtte vente udenfor hans lejlighed i frostvejr i 1,5 time - hvilket endelig var dråben der fik bærret til at flyde over. 
Jeg tog derfor over til min kammerat sammen med min veninde for, at glemme ham fyren og for at have en fed aften. Da vi ankommer sidder der en flot fyr på en stol og vi hilser kort på hinanden. Efter at have fået en del indenbords ender vi ved siden af hinanden i sofaen og snakken går og inden vi rammer byen har vi haft vores første kys. Da vi ankommer til diskoteket fortsætter kysseriet og jeg er totalt uvidende om, at min tidligere flirt er på samme diskotek og er vidne til det hele. Han skriver en sur sms og vores flirt ender der. Aftenen ender med, at vi alle tager hjem til min kammerat og fortsætter festen og da det bliver lyst falder jeg i søvn i den flotte fyrs arme på sofaen. 
Morgenen efter tager min veninde og jeg hjem og jeg modtager hurtigt en besked med et spørgsmål om at ses igen. Vi har været uadskillige lige siden den aften i marts for 9 år siden og har to fantastiske børn, hus og er gift på snart andet år 

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

På en helt almindelig fredag til aftenåben i vores lille by, min daværende bedste veninde kendte ham igennem sin kæreste, han spurgte om han måtte gå med os indtil hans venner kom. Vi endte på en bar hvor vi spillede en omgang pool med hans venner. 

Klokken blev mange, han fulgte mig hjem men der skete ikke mere for jeg havde en kæreste - et rigtig lorte forhold! Jeg brugte lørdagen på at tænke alt igennem (han skrev virkelig meget til mig), søndag tog jeg ud til ham og vi snakkede om fremtiden skulle være os, mandag slog jeg op med min kæreste og tirsdag tog jeg ud til “den nye” blev og sov og flyttede aldrig ud igen  Altså indtil vi flyttede sammen i vores nye lejlighed! 

Til august har vi været kærester i 12 år, gift i 5 år og har 3. barn på vej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.