Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan mødte I hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.772 visninger
13 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2020

Anonym trådstarter

Godaften

Ja, som overskriften lyder, hvordan mødte I hinanden?

Min mand og jeg mødte hinanden på en datingside for en del år tilbage. Jeg havde været alene 1 års tid med mine børn, efter et forlist ægteskab. 

Jeg har altid haft fordomme omkring datingsider og havde aldrig stiftet bekendtskab med nogle af dem. Det var et par veninder der oprettede en profil. Noget jeg egentlig blev ret så træt af. De havde heldigvis skrevet en sød beskrivelse af mig og ikke lagt et profilbillede på. 

Da jeg kom hjem, loggede jeg ind på min profil og ville slette den omgående. Men shit - der var jo profiler af mænd i alle afstøbninger Så jeg surfede lidt rundt og klikkede ind og læste lidt profiler for sjov. Da jeg havde fået nok af det, lykkedes det mig at chatte med en support der kunne hjælpe mig med at få slettet min profil osv. (åbenbart ret omstændigt).

Men inden alt det blev sat i værk, blinkede der en besked ind i chatten - én som kunne se at jeg havde været på hans profil(anede ikke at man kunne se hvem der havde kigget på ens profil). Han syntes min profiltekst lød som noget for ham og han ville gerne have et billede samt skrive med mig, men han havde først fri kl. 16 og ville skrive derefter. Jeg gav ham min arbejdsmail(min er 100% privat) da den kun indeholdt mine initialer og så fik jeg logget mig af datingsiden, da jeg absolut ikke skulle nyde noget af det. 

Min fordom blev aflivet, vi har et fantastisk ægteskab og har fået børn sammen.  

Lad mig høre jeres historie, det kunne være hyggeligt. 

Beklager det blev lidt langt, min mand og jeg kom bare til at tale om det den ene aften.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg og min forlovede havde begge været singler i mange år.. Og jeg var så ret vild med en bartender, så jeg brugte al min tid på ham ..

Jeg havde en daværende veninde, som jeg slæbte med hver weekend, og til sidst blev hun lidt træt af at se mig savle over en mand, som ikke ville noget seriøst, så hun præsenterede mig for sin single-ven.. Og ja han var da meget sød, og vi havde en kemi, der var helt fantastisk, meeeenn jeg kunne ikke helt tænde på ham, og han var alt for mr. Nice Guy til mig, så jeg var ikke helt klar til at droppe bartenderen.. 

Nogle måneder efter vores første møde havde veninden fødselsdag, og vi begge blev så inviteret med i byen.. Aftenen og natten gik, og det endte med, at jeg og ham gutten var de sidste tilbage, da ingen af os egentlig havde lyst til at sige farvel.. Men byen lukkede ned, og ja vi måtte jo så skilles.. Men som den galante mand, så fulgte han mig hjem (betalte for taxaen først ud til mig, og bagefter ud i den anden ende til ham, da han ikke ville "sove" hos mig ).. 

Dagen efter skrev jeg til ham, for skulle lige tjekke, om han nu stadig havde ligeså meget interesse i mig som om natten.. Vi skrev sammen hele dagen, og dagen efter igen tog jeg hjem til ham for at se en film.. 

Tre uger efter blev vi kærester, hvor han flyttede ind hos mig, og her snart 3 år efter har vi barn, er ved at betale gæld af, så vi kan spare op til et hus.. Er forlovede og ved at planlægge bryllup, og begynder så småt at snakke om barn nr. 2 .. 

Desværre er vi nu ikke venner med vores tidligere veninde mere, da hun pludselig ikke kunne acceptere, at vi var et par .. Hun kunne ikke acceptere, at min kæreste ikke var ligesom da han var single, og hun kunne ikke acceptere, at jeg altid var med (lidt mærkeligt eftersom jeg havde kendte hende i ligeså lang tid som ham, og hun selv havde sagt, at hun og jeg var tættere på hinanden, end hun var med min kæreste)

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Godaften

Ja, som overskriften lyder, hvordan mødte I hinanden?

Min mand og jeg mødte hinanden på en datingside for en del år tilbage. Jeg havde været alene 1 års tid med mine børn, efter et forlist ægteskab. 

Jeg har altid haft fordomme omkring datingsider og havde aldrig stiftet bekendtskab med nogle af dem. Det var et par veninder der oprettede en profil. Noget jeg egentlig blev ret så træt af. De havde heldigvis skrevet en sød beskrivelse af mig og ikke lagt et profilbillede på. 

Da jeg kom hjem, loggede jeg ind på min profil og ville slette den omgående. Men shit - der var jo profiler af mænd i alle afstøbninger Så jeg surfede lidt rundt og klikkede ind og læste lidt profiler for sjov. Da jeg havde fået nok af det, lykkedes det mig at chatte med en support der kunne hjælpe mig med at få slettet min profil osv. (åbenbart ret omstændigt).

Men inden alt det blev sat i værk, blinkede der en besked ind i chatten - én som kunne se at jeg havde været på hans profil(anede ikke at man kunne se hvem der havde kigget på ens profil). Han syntes min profiltekst lød som noget for ham og han ville gerne have et billede samt skrive med mig, men han havde først fri kl. 16 og ville skrive derefter. Jeg gav ham min arbejdsmail(min er 100% privat) da den kun indeholdt mine initialer og så fik jeg logget mig af datingsiden, da jeg absolut ikke skulle nyde noget af det. 

Min fordom blev aflivet, vi har et fantastisk ægteskab og har fået børn sammen.  

Lad mig høre jeres historie, det kunne være hyggeligt. 

Beklager det blev lidt langt, min mand og jeg kom bare til at tale om det den ene aften.

Jeg mødte min mand for knap 15 år siden på en druk ferie i Spanien, flyttede fra den ene ende af dk til den anden efter vi havde set hinanden 3 gange på 3 mdr, and the rest is history. Nu har vi været i gift i knap 11 år, har to børn, hus og katte 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym

Var lige blevet kommet ud af et on/ogf forhold gennem 4-år. 

Var i byen for at “fejre” at min veninde var blevet single.. der var mega dårlig stemning. Og nærmest ingen mennesker, da vi gik ind på en ungdomsbar - vi var 5År ældre end de fleste. Men hey - billige shots..

Gav den max gas, da alles energi var dårlig. Så forsøgte at opveje den. 

Senere på aftenen kyssede jeg med en meget uninteressant fyr. Og pludselig på vej væk fra stedet, hiver en fyr fat i mig og siger “Er du ikke lidt for pæn til at danse med ham der, når du kunne danse med mig? 

Jeg er normalt ikke til de former for kommentarer - så gav igen og sagde “hvorfor danse med en som dig, npr jeg har mig selv?” Og det synes han åbenbart var fedt, så han fulgte efter. Han var en del yngre end mig, men så vildt godt ud! 

Vi endte med at tale hele natten, mens vores sure venner faldt fra. Vi mødtes en uge senere på en officiel date. Han skulle afslutte en langvarig flirt, og jeg skulle afslutte nogle on/off relationer. 

Vi har været sammen lige siden den date. Nu er vi gift, har 2 børn og lejlighed sammen på 6. År 

Vi fik vores først barn meget hurtigt - og alt gik hurtigt. For vi blev åbenbart stormende forelskede begge to. Og han ER uden tvivl den helt perfekte for mig. 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym

På min datters skole for en 3 år siden. Han var lærer på skolen 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Mødte min kæreste via en dating app 

Vi var på første date slut november 18’, blev kærester i starten af december og har boet sammen siden januar 19’.. det var kærlighed ved første blik som man siger, vi faldt for hinanden med det samme 

Jeg havde min nu teenager med ind i forholdet og ham hans tvillinger på nu 2.5 år

Anmeld Citér

29. marts 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi faldt i snak på teknisk skole den 7  januar 2004..

Den 10 januar 2004 stod jeg overfor risiko for at blive smidt ud af skolehjemmet da min sambo havde klaget over at jeg havde for mange ting på værelset...

Han tilbød at jeg kunne flytte nogle af mine ting ind hos ham da han havde masser af plads... Jeg følte mig allerede tryg ved ham, og takkede ja...

Så vi begyndte at slæbe afsted.. der var en 5 km fra skolehjemmet til hvor han boede så vi havde masser af tid til at snakke undervejs...

Da vi var næsten færdige med det der var for meget den 17 januar var vi faldet for hinanden og vi bad en ven om hjælp til at flytte resten og så opsagde jeg skolehjemmet...

Den 23. januar gik jeg på knæ i ankelhøj sne hvor jeg havde skrevet om han ville forloves med mig..

Efter lidt tid kom vi ind på hvor vi ellers havde været henne og fandt ud af at vi faktisk havde mødtes før men uden vi tog kontakt dengang.. var lidt vildt at vi kunne beskrive hinanden så vi var ikke i tvivl om at det var hinanden vi havde set...

Idag har vi været sammen i over 16 år, har 2 dejlige drenge og en mere på vej til juli...

jeg startede med kategorisk at benægte mine følelser for ham da jeg lige var kommet ud fra et kaotisk forhold og var bange for at blive såret igen... Han tog det helt roligt og lod mig tage det i mit tempo..

Anmeld Citér

29. marts 2020

newusername

På Tinder 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym

I hundeskoven

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym trådstarter

Fedt! Hyggeligt at læse jeres historier.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.