Anonym skriver:
Hejsa 
Jeg har ikke spist kød i en del år (eller dyr overhoved, kød, fisk, skalddyr)
Jeg overvejer af praktiske årsager at begynde at spise kød igen, men har nogen af jer erfaring med det ? Nu er jeg jo rimelig godt afgiftet, og jeg frygter lidt min krop og tarmsystems første reaktion på indtagelse af kød.
Jeg håber, nogen herinde har stået i lignende situation, og måske kan fortælle om jeres oplevelse med det og komme med gode råd
På forhånd tak 
Jeg er vegetar, men prøvede for nyligt at gå over til kød igen. Jeg kan virkelig ikke anbefale det. I starten gik det fint, og jeg glædede mig til alle de retter jeg har gåeg glip af. Men langsomt har jeg kunne mærke at kroppen bare ikke vil arbejde på samme måde.
-Jeg er mere træt.
-Jeg er mere oppustet.
-Jeg får nemt ondt i maven.
-Jeg skal på toilettet flere gange.. Og ikke på en behagelig måde.
-Det føles tungt når jeg har spist... Og jeg bliver enorm døsig.
-Mit humør bliver påvirket.
Jeg kan på ingen måde se hvad der skulle være fordelen i det. Det er hverken billigere, sundere eller nemmere. Faktisk har jeg savnet alle mine lækre vegetarretter... Og den gode samvittighed der følger med.
Et alternativ kan jo også være, at når man er ude (spisesteder, fødselsdage, familiebesøg, jul m.m.) så spiser man det man har lyst til, og hjemme spiser man vegetar? Men jeg ved selvfølgelig ikke hvad din udfordring er
Anmeld
Citér