lineog4 skriver:
Lyder hyggeligt. I dag har vi weekend, har gået en skøn tur (har desværre ingen have og står midt i byen når vi går ud af døren).
Vi Er begyndt på 2. Verdenskrig i farver som bliver deres historie undervisning. Derudover skaæ vi have spillet vore brætspil igennem, der er til mere end 14 dage.
De har skrevet madplannog indkøbsliste, i morgen skal de skifte sengetøj og ordne vasketøj. Vi laver en h8ebdrengøring et rum af gangen.
Der skrives dagbog, øves fløjte, læses og ja i dag får de også lov at spille, men det er sørme ikke hver dag.
Min mand er som dig på arbejde. De er "kun" 4 på kontoret og det er byggepladser, der ikke lukker ned han har ansvaret for. Så det er også ham, der køber ind. For jeg er ikke en del af nødberedskabet på skolen, men står selvsagt til rådighed hvis der er behov.
Jeg prøver at se det positive i ar få roen ind i hverdagen, have tid til fordybelse i mit arbejde (noget jeg virkelig mangler nornalt), opleve drengene på en anden måde og ja være i nuet.
Der går også en del tid led at facetime min datter i Italien som virkelig keder sig, for de er jo alle sammen hjemmekarantæne, og der er bare ikke mere at lave synes hun. Så der skal sendes en pakke med en bog, nogle nye spil og slik.
Helt vildt hyggeligt, og faktisk slet ik så tosset med familie tid, når det ik ka være anderledes.
Syntes det må være lidt svært, at lave madplan, hvis man bor i nogen af de område, hvor folk stadig "hamstre" kød. Men måske det ik er så slemt mere. Her hvor jeg bor, har vi jo heldigvis ik oplevet det som et problem.
Tænker også den store ska facetime, med hendes veninder. Den mindste har ik tkf endnu, og det samme gælder for hendes veninder.
En hygge pakke, lyder fantastisk! Vh Stine