Manglende tænder og kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2020

Anonym trådstarter

Ja mitvpromit  er økonomien. 

Jeg er enlig mor til to og på su, og priotere at mine børn har de ting som de skal bruge. 

Jeg har ikke 16.0001-+ *2 til at få ordnet de tænder, og selvom at jeg kan få tilskud fordi at jeg er på su, så er egenbetalingen stadig for høj til at jeg kan finde pengene til det. 

Så selvom at det piner mig og ødelægger min selvtillid, så må jeg bare lære at leve med det. Ungerne kommer først, og det vil de altid gøre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

Ano18

Hej Ts

jeg mangler flere tænder pga (tidligere mangeårig) slem anoreksi / bulimi og de kunne ikke reddes. Min veninde er endda min tandlæge og hun har kæmpet bravt. Gør hun stadig pga eftervirkninger og det er smertefuldt, dyrt og gør ondt dybt inde fysisk og psykisk. Jeg forstår det er ødelæggende for ens selvtillid - men hvis det bare er dine kindtænder så no worries. Min mand kan ikke registrere det og ingen kan faktisk se det. Det er mig der ved det og føler det og skammer mig over fortiden. Tænder kan være et følsomt emne og ligesom hår har det stor betydning. Derudover virkelig smertefuldt osv.

Ud og date - du har fortjent det. Prøv at glemme det så du ikke hele tiden har det i baghovedet som en stopklods knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.