Manglende tænder og kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2020

Anonym trådstarter

Ja, måske en mærkelig overskrift, i know.. 

Men er lidt nysgerrig på, om der er nogle herinde der har prøvet at kysse en der manglede nogle af sine kindtænder, og om det kunne mærkes da i kyssede personen? 

Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv har mistet 2 af mine kindtænder, grundet at økonomien ikke har været der til at komme til tandlægen 

Er alene, og ville efterhånden super gerne finde mig en kæreste, men har lidt traume over det, da jeg synes det er vildt flovt at mangle nogle af mine kindtænder  og samtidig er jeg bange for, at det vil kunne mærkes når jeg kysser med en igen 

Har ellers trukket mig helt ud af dating verdenen grundet dette, men har nu mødt en rigtig sød en, og det får mig virkelig til at tænke på dette. 

Er så bange for, at det vil kunne mærkes tydeligt hvis det skulle ende med kysseri, hvilket bare vil gøre mig endnu mere flov over det, og det alene er nok til at Jeg plejer at sige nej tak til at mødes med en portionel ny kæreste. 

Så til jer, kan det mærkes? 

Bliver ikke ked over sandheden. Vil blive endnu mere ked af en afvisning grundet det kan mærkes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ja, måske en mærkelig overskrift, i know.. 

Men er lidt nysgerrig på, om der er nogle herinde der har prøvet at kysse en der manglede nogle af sine kindtænder, og om det kunne mærkes da i kyssede personen? 

Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv har mistet 2 af mine kindtænder, grundet at økonomien ikke har været der til at komme til tandlægen 

Er alene, og ville efterhånden super gerne finde mig en kæreste, men har lidt traume over det, da jeg synes det er vildt flovt at mangle nogle af mine kindtænder  og samtidig er jeg bange for, at det vil kunne mærkes når jeg kysser med en igen 

Har ellers trukket mig helt ud af dating verdenen grundet dette, men har nu mødt en rigtig sød en, og det får mig virkelig til at tænke på dette. 

Er så bange for, at det vil kunne mærkes tydeligt hvis det skulle ende med kysseri, hvilket bare vil gøre mig endnu mere flov over det, og det alene er nok til at Jeg plejer at sige nej tak til at mødes med en portionel ny kæreste. 

Så til jer, kan det mærkes? 

Bliver ikke ked over sandheden. Vil blive endnu mere ked af en afvisning grundet det kan mærkes 

Jeg mangler en kindtand, og der er vist aldrig nogen der har lagt mærke til det tænker også at jeg selv ikke ville lægge mærke til det hos en anden, tæller ikke tænderne med tungen  Så det er da ærgerligt du er så bekymret for det, at det sætter begrænsninger på dating livet. 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Babilooo

Du skal da bare igang med at date. Med mindre du voldsnaver og laver propellen med tungen tror jeg ikke han opdager noget. 

men for din egen skyld - få det lavet

Anmeld Citér

10. marts 2020

Anonym

Er du på kontanthjælp eller en anden lav offentlig ydelse? I så fald kan du jo få noget økonomisk hjælp til at komme til tandlægen.

Har ikke noget bud på om det kan mærkes når man kysser. 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Soonmom

Hvor langt har du tungen inde når du kysser 

Tænker ikke der er nogen der har tungen så langt inde i andre menneskers minde, så det opdager man næppe og hvis man gør så er det vel ligemeget for så må det være en der kysser meget dårligt 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Anonym

Jeg mangler den første kindtand... jeg voldsnaver min mand. Han kan ikke mærke det. Han får jo ikke tungen på mine tænder? Tungerne rører ved hinanden og sætter jo en slags barrierer? Så jo mindre du kysser, hvor tungen presser sig forbi den anden og tvinger sig ned i hullet, så kan det slet ikke mærkes? 

Anmeld Citér

10. marts 2020

MEF

Min mand mangler et par kindtænder og det hverken mærker eller tænker jeg over.

Anmeld Citér

10. marts 2020

Babilooo

Nu er jeg bare nysgerrig.... jeg kan forstå ts issue er økonomi... men forstår ikke helt hvorfor man ikke ellers får det lavet. Der er flere der svarer som selv eller hvor manden mangler?

Anmeld Citér

10. marts 2020

MorTil3+

Tjullehej skriver:

Nu er jeg bare nysgerrig.... jeg kan forstå ts issue er økonomi... men forstår ikke helt hvorfor man ikke ellers får det lavet. Der er flere der svarer som selv eller hvor manden mangler?

Min mand mangler stort set alle kindtænder pga en trafikulykke, han har fået lavet protese men kan ikke holde ud at bruge den. Og nej jeg mærker ikke han mangler dem.

Anmeld Citér

10. marts 2020

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Tjullehej skriver:

Jeg er tandklinikassistent, 

1 nogle gange er tænderne så nedbrudte at vi ikke kan bevare dem 

2 hvis tanden er så meget i stykker at der skal rodbehandling til løber det op i ca 5.000 for en kindtand 

3 et implantat er mellem 16-20.000

Forstår godt hvorfor man lever uden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.