Ja, måske en mærkelig overskrift, i know..
Men er lidt nysgerrig på, om der er nogle herinde der har prøvet at kysse en der manglede nogle af sine kindtænder, og om det kunne mærkes da i kyssede personen?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv har mistet 2 af mine kindtænder, grundet at økonomien ikke har været der til at komme til tandlægen 
Er alene, og ville efterhånden super gerne finde mig en kæreste, men har lidt traume over det, da jeg synes det er vildt flovt at mangle nogle af mine kindtænder
og samtidig er jeg bange for, at det vil kunne mærkes når jeg kysser med en igen 
Har ellers trukket mig helt ud af dating verdenen grundet dette, men har nu mødt en rigtig sød en, og det får mig virkelig til at tænke på dette.
Er så bange for, at det vil kunne mærkes tydeligt hvis det skulle ende med kysseri, hvilket bare vil gøre mig endnu mere flov over det, og det alene er nok til at Jeg plejer at sige nej tak til at mødes med en portionel ny kæreste.
Så til jer, kan det mærkes?
Bliver ikke ked over sandheden. Vil blive endnu mere ked af en afvisning grundet det kan mærkes 

Anmeld
Citér