Anonym skriver:
Jeg begynder at blive lidt meget irriteret.
min kæreste er utrolig egoistisk omkring alt. Og han er syg hele tiden, men alligevel ringer han ikke til lægen , det vil han ikke. Han har sådan on off hele tiden feber, snotnæse, ondt i halsen, sløv, ondt i kroppen, men det kommer og går hele tiden. Vi har to børn og et mere på vej til juli.
så det er selvfølgelige også klart at børnene kan slæbe snot næser osv hjem fra vuggestue og sfo men det irritere mig nu at jeg også nu hoster og snotter, selvfølgelig behøver det ikke være fra ham. Men det hele går i cirkel herhjemme. hvad havde i gjort? Er pisse irriteret over han ikke gider kontakte lægen. Igår sagde han “hvad nu hvis jeg har Corona” og “jeg har lungebetændelse” og “tror du jeg kan dø af det her” men alligevel ringer han ikke til lægen.. og han mener ikke han har været i kontakt med nogen som har Corona virus. hvad havde i andre gjort ?! Min datters næse løber nu også og min søn går også og snøfter, men de leger og er ved godt mod eller hvad man siger.
Simpelthen taget det stille og roligt + gøre en ekstra indsats med god hygiejne/rengøring. I har institutionsbørn og derfor er det forventeligt at de tager bakterier/virus med hjem, hvilket der er meget af i øjeblikket pga den milde vinter og ingen frost. Derudover hvad vil du have at lægen så gør? Er det en virus, så skal kroppen bekæmpe det selv og det vil lægen også sige. Vi har begge to herhjemme har været lagt ned (jeg er også gravid) og som da vi lige var kommet ovenpå blev jeg ramt af frygtelig smertefuld blærebetændelse, hvilket krævede at min mand måtte køre mig til lægen og dælme om han efter et par dage efter at have hjulpet mig ind til lægen, startede forfra med at være sløj, snot, host osv. Så selv hos lægen bliver man smittet! Nogle rager bare ALT til sig og andre sker der ingenting.
Omkring jeres problematik omkring egoisme fra ham - det må du selv tage stilling til.
Anmeld
Citér