Babybad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

malou

øhhhh var ikke klar over der var en regel for hvor længe de måtte være i bad som små Jeg badede bare victor som jeg nu synes var passende... selvfølgelig ikke halve timer eller noget.... me når jeg sådan kunne mærke han ikke rigtig gad mere... eller mor her var pjask våd fordi han pjaskede vand udover det hele...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Valle81

Hejsa,

Vidste heller ikke detmed tid, men vil sige at vi må bade dem så længe vi vil, bare de ikke blive kolde og fryser:0)

Christina

Anmeld

23. oktober 2009

Diana...

Jeg vidste sgu ikke der var tid på der kan man bare se. Lucas har altid badet til han ikke gad mere inden for en vis grænse selvfølgelig  SÅ bad du bare løs. 

Knus

Anmeld

23. oktober 2009

Diana...

Hovsa dobbelt op

Anmeld

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

stine_olesen skriver:

Tror altså ikke der er tid på det når du kommer over de der 2 mdr for så kunne du heller ikke være i svømmehallen særlig lang tid, min dreng på nu 9 mdr har også altid elsket og været i bad har bare altid puttet lidt baby olie i vandet så tørre huden ikke ud og man skal ikke stå og smørre bag efter

KH Stine

jeps... er helt enig. især ang. babyolie.... det er bare lækkert med en ren og blød lille klump bagefter

Anmeld

23. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas har altid fået lov at bade lige så lang tid jeg gad eller til han er ved at blive kold. hvis han fik lov ville han side i det badekar hele dagen...

Tror aldrig vi har kunne bade ham på 2-5 min

Hvor har du hørt det med tide på badning?

Anmeld

23. oktober 2009

Ox.

Ok, tak for svarene piger.

Det er fordi jeg fik en brochure med hjem da jeg fødte som hedder "babybad" og der stod nemlig max 2-5 min, men der stod ikke hvor længe det var gældende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.