Babybad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Ox.

Hej piger ..

Jeg ville lige høre jer ad, min datter er 3 måneder om 2 uger, hun ELSKER at være i bad, men så er det jeg pludselig bliver i tvivl, er det stadig kun de her 2-5 min hun må være i bad, eller må jeg godt øge minutterne nu? ...

Knus Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Da min datter var så gammel, badet jeg hende i ca. 10 min.

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Er der tid på sådan noget også vidste jeg ik.

Emil har altid elsket at være i bad så har altid gjort noget ud af at det var/er vask og leg og hygge så han rigtig kan nyde det.

Anmeld

22. oktober 2009

A.

suanne85 skriver:

Er der tid på sådan noget også vidste jeg ik.

Emil har altid elsket at være i bad så har altid gjort noget ud af at det var/er vask og leg og hygge så han rigtig kan nyde det.

også her mathinus var altid lang tid i bad

Anmeld

22. oktober 2009

Kristina V

Hei Sussie

Viste faktisk ikk der var minutter på.

Vi startede med at tage Karoline på armen i bad, da hun ik var særlig gammel. Vi havde karbad før, så det var jo smader hyggelig..Men hun har nu aldrig taget skade af og hygge lidt med os

Anmeld

22. oktober 2009

stine_olesen

Tror altså ikke der er tid på det når du kommer over de der 2 mdr for så kunne du heller ikke være i svømmehallen særlig lang tid, min dreng på nu 9 mdr har også altid elsket og været i bad har bare altid puttet lidt baby olie i vandet så tørre huden ikke ud og man skal ikke stå og smørre bag efter

KH Stine

Anmeld

22. oktober 2009

stine_olesen

Tror altså ikke der er tid på det når du kommer over de der 2 mdr for så kunne du heller ikke være i svømmehallen særlig lang tid, min dreng på nu 9 mdr har også altid elsket og været i bad har bare altid puttet lidt baby olie i vandet så tørre huden ikke ud og man skal ikke stå og smørre bag efter

KH Stine

Anmeld

22. oktober 2009

Bondepigen

Hmm, vidste heller ikke der var tid på.... Hvad så med baby svømning? Er man kun i vandet i 5 min. så??? Tror ikke det har så meget at sige. Emma har været i badet så længe vi havde lyst... mellem 10 og 20 min. vil jeg tro... Eller til vandet ikke var varmt længere..

Anmeld

22. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror ikke, at der er tid på, hvor længe, at de må være i bad. Jeg har aldrig hørt om det. Lina som er 7 mdr. er i bad i ca. 5-10 min. Luka som er 2 år er i bad så længe, at han gider (ca. 20 min).

Man siger, at hvis de er til babysvømning må de være i vandet i ca. 1/2 time.

Kh.

Katja

Anmeld

22. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline fik bare en stofble med som kunne hjælpe med at holde hende varm :0) så badet vi til hun var ren.... og nu til vandet bliver køligere:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.