Oprah i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

oo

Miamaja skriver:

det synes jeg du har ret i og det er synd.

ja, det er rigtig ærgeligt, for hvis blot amerikanerne fandt ud af at forene deres kræfter, ville de for alvor kunne ændre verden - til det bedre. og det ville dæleme være skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Miamaja

Tjuhl skriver:

ja, det er rigtig ærgeligt, for hvis blot amerikanerne fandt ud af at forene deres kræfter, ville de for alvor kunne ændre verden - til det bedre. og det ville dæleme være skønt

Ja, min mand (som er amerikaner) tror heller aldrig de laere det. Vi er alt for dumme, siger han. Han og hans familie har besogt danmark mange gange nu og de beundrer landet virkelig, for vi kan altsaa nogle ting bedre end amerikanerne paa mange vigtige punkter (sundhed og uddannelse). selvom det da ikke er idealt.

jeg har selv oplevet at langt de fleste amerikaner slet ikke kan tro paa, at man i danmark for penge for at gaa i skole og at der er gratis og ens sundhedsvaesen for alle- de ligner altid nogle der tror jeg fyre en stor logn af. Det er som om mange amerikaner taenker ' der maa ligge noget under'

Anmeld

22. oktober 2009

Miamaja

Jeg mener bestemt at have laest eller hort et eller andet sted, at paa selvmordskvoten over hele verden, saa ligger danmark, som at have hoj selvmordskvote - det har de maaske ikke haft med i 'happiness'  undersogelsen?

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg har kun set de ting de har vist i nyhederne og sådan fra showet... HAHA og jeg vil da sige at der er meget langt fra et typisk dansk hjem, til deres hjem. 

MEN - jeg vil da helt sikkert sige, at jeg er hvor jeg har valgt og jeg har IKKE lyst til at bo i udlandet.  

ÆÆÆÆÆÆLSGER mit hjemland og ja, jeg vil sige at jeg er lykkelig i Danmark

(og jaja - der er jo altid dit og dat, men i det store hele!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.