brugernavn:1299?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Unalisa

malucca09 skriver:

Sådan en kløvning

ja det er træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Diana...

Ej hvor ubehageligt, altså hvad tænker folk på og hvor er det dog bare SÅ lavt altså. stakkels de mennesker der har så stort et behov for at være grimme over for andre, de må da virkelig ha det dårligt inden i.

Håber du oki søde og det ikke var alt for slemt 

Kæmpe kram til dig. 

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Svineri simpelhen. Men tænker at tror du Henrik siger hvem det er? Tror du ikke "bare" han giver personen et slag i nakken... Kunne man jo håbe han kunne.

Og hvis han siger det tror jeg du er den eneste der får informationen.

Men ja nu kunne han godt se at komme på, skriv til ham privat, måske det går hurtigere så

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

MoarDS skriver:

Ej hvor ubehageligt, altså hvad tænker folk på og hvor er det dog bare SÅ lavt altså. stakkels de mennesker der har så stort et behov for at være grimme over for andre, de må da virkelig ha det dårligt inden i.

Håber du oki søde og det ikke var alt for slemt 

Kæmpe kram til dig. 

Tak søde, man bliver da nok en smule fornærmet over sådan noget, især når folk ikke kan står for hvad de skriver, derfor lige en hurtigt bruger.  Men ja kan nok heller ikke forstår hvad der går vedkommen på når h*n skriver som h*n gøre.

Tak søde

Anmeld

22. oktober 2009

Diana...

Limya skriver:

Tak søde, man bliver da nok en smule fornærmet over sådan noget, især når folk ikke kan står for hvad de skriver, derfor lige en hurtigt bruger.  Men ja kan nok heller ikke forstår hvad der går vedkommen på når h*n skriver som h*n gøre.

Tak søde

Ja det næsten det værste at man skal være ano ikk hvorfor ikke stå ved det altså jeg sgu måløs. At man kan finde på det, og sådan en bruger skulle ikke være på baby så håber da Henrik gør noget ved det for hvem er det så næste gang.

Knus

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Svineri simpelhen. Men tænker at tror du Henrik siger hvem det er? Tror du ikke "bare" han giver personen et slag i nakken... Kunne man jo håbe han kunne.

Og hvis han siger det tror jeg du er den eneste der får informationen.

Men ja nu kunne han godt se at komme på, skriv til ham privat, måske det går hurtigere så

det ville da være fin hvis henrik informerede mig om hvem personen er, kunne da så svare personen i h*ns rigtige brugernavn

Og jo Tak, så tålmodigt er jeg heller ikke, skrev til Henrik inden han loggede på hehe

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

MoarDS skriver:

Ja det næsten det værste at man skal være ano ikk hvorfor ikke stå ved det altså jeg sgu måløs. At man kan finde på det, og sådan en bruger skulle ikke være på baby så håber da Henrik gør noget ved det for hvem er det så næste gang.

Knus

Lige præcis, Baby.dk har ikke brug for sådanne mennesker

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Limya skriver:

det ville da være fin hvis henrik informerede mig om hvem personen er, kunne da så svare personen i h*ns rigtige brugernavn

Og jo Tak, så tålmodigt er jeg heller ikke, skrev til Henrik inden han loggede på hehe

Ja, syntes også du burde vide det. Men tror ikke vi andre skal med mindre personen sprinbger på os alle.

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

Ja, syntes også du burde vide det. Men tror ikke vi andre skal med mindre personen sprinbger på os alle.

Ork jo Tak vil super gerne vide det- men nej I behøver ikke vide det, med mindre H*n springer på alle heheh

Anmeld

22. oktober 2009

FrkT

Sender dig et stort  håber du er okay!

Du skal i hvert fald ikke lade sådan en person gå dig på, vedkommende har klart et problem - og det er ikke med dig, men med sig selv. Håber du er ved godt mod alligevel.

Håber snart Henrik kan gøre noget ved det. Man skal sq snakke ordentligt til folk.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.