brugernavn:1299?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Unalisa

Kender I vedkommen?

Tror vedkommen har oprettet sin profil i dag, bare for at skrive en krænkende pb til mig.

Håber da Henrik logge på snart, og kan se hvem der gemmer sig bag den  ny brugernavn.

er virkelig målløs over hvad folk kan finde på at skrive uden at kende en vedkommen har ihvert fald et stort problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvad personen da skrevet?

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

T24/10-09 skriver:

hvad personen da skrevet?

Noget frygteligt noget. Håber da det ikke er kun mig personen har skrevet til,, 

Anmeld

22. oktober 2009

oo

nej hvor ubehageligt

Anmeld

22. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Limya skriver:

Kender I vedkommen?

Tror vedkommen har oprettet sin profil i dag, bare for at skrive en krænkende pb til mig.

Håber da Henrik logge på snart, og kan se hvem der gemmer sig bag den  ny brugernavn.

er virkelig målløs over hvad folk kan finde på at skrive uden at kende en vedkommen har ihvert fald et stort problem

ej da sikke dog noget

Et kæmpe kram til dig

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

malucca09 skriver:

ej da sikke dog noget

Et kæmpe kram til dig

tak søde, nu kan jeg slet ikke vente med at Henrik logge på  vil bare vide hvem den person er før jeg svare vedkommen

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

Tjuhl skriver:

nej hvor ubehageligt

ja, ubehageligt er det ihvert fald, Men nu må vi bare vente  til Henrik logge på, er rimeligt sikker på vedkommen har en anden bruger herinde,

Anmeld

22. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Limya skriver:

tak søde, nu kan jeg slet ikke vente med at Henrik logge på  vil bare vide hvem den person er før jeg svare vedkommen

Kan jeg ski godt forstå.....

Nu ved jeg selvf. ikke hvad den person har skrevet til dig. MEN er det overhovedet værd at svare sådan en lav person???

Henrik KOM PÅ NU!!!!!!!

Anmeld

22. oktober 2009

Unalisa

malucca09 skriver:

Kan jeg ski godt forstå.....

Nu ved jeg selvf. ikke hvad den person har skrevet til dig. MEN er det overhovedet værd at svare sådan en lav person???

Henrik KOM PÅ NU!!!!!!!

nu er det sådan at jeg også tænke om vedkommen er mit svare værd, h*n kender mig ikke og beskylder mig for noget h*n slet ikke ved noget om, ( udfra nogle indlæg jeg har svaret i en debat, tror jeg.

Men hvis vedkommen har en anden bruger herinde og ikke vil står for sine handlinger, derfor opretter lige en hurtig bruger og sviner folk til tja.

Anmeld

22. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Limya skriver:

nu er det sådan at jeg også tænke om vedkommen er mit svare værd, h*n kender mig ikke og beskylder mig for noget h*n slet ikke ved noget om, ( udfra nogle indlæg jeg har svaret i en debat, tror jeg.

Men hvis vedkommen har en anden bruger herinde og ikke vil står for sine handlinger, derfor opretter lige en hurtig bruger og sviner folk til tja.

Sådan en kløvning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.