Invaliderende træthed, årsag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2020

Miti's mama

Anonym skriver:

Jeg har været ked af det i flere år inden symptomerne startede, så jeg har helt klart haft en form for belastningsreaktion, og har det muligvis stadig. Jeg skal snart til psykolog pga det. Men jeg kan bare ikke helt se hvordan det skulle kunne forklare alle symptomerne? Her tænker jeg særligt på min blæretømning og synsnedsættelse. 

Jeg har selv tænkt at sclerose passer på rigtig mange af symptomerne. Jeg er ikke blevet undersøgt specifikt for dette, men jeg er ret sikker på at den rygmarvsprøve jeg har fået taget skulle have vist unormale forhold hvis jeg havde sclerose. Det er faktisk noget jeg gerne vil have afklaret med en neurolog, men jeg har rigtig svært ved at skulle bede min læge om en henvisning til en neurolog for anden gang. Og den hospitalsafdeling der tog rygmarvsprøven vil ikke se mig igen 

Jeg laver stort set intet i min hverdag, da jeg vitterligt intet overskud har. Jeg har dog en masse gode mennesker omkring mig der gerne vil mig, og som jeg kan dele alt det her med. Så det er virkelig rart, det løser jo desværre bare ikke situationen. 

Tak for dit svar 

Jeg har stress. Synsforstyrrelser, migræne, svimmelhed, træthed og hukommelsestab er nogle af symptomerne. Det kan sagtens give udslag fysisk selvom problemet er psykisk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.