Anna-jonas skriver:
Nu har jeg jo mødt dig.........og jeg opfatter dig slet ikke som en sur pige..............måske mere lidt genert og dermed lidt reserveret.............er det det personlighedstræk de har misforstået??
Mange tak, ved ikke helt om jeg er oki endnu, den skal lige tygges lidt på endnu, da jeg virkelig føler at de har angrebet min personlighed, da det for mig betyder mere at Emil har det godt.
Tror det er det du nævner her at de har misforstået, men kan bare ikke forstå det for har aldrig lagt skjul på overfor dem at jeg er sådan og kan være længe om at tø op over for folk og bare ævle løs. Og så tænker jeg om de evt samligner uden de tænker over det, for aflevre og henter næsten hver dag samtidig med en anden mor som bare snakker helt vildt meget.
Men igen har tit sagt til dem at jeg ikke er den person der bare kommer ind og snakker og det sagde de at det er jo helt fint jeg siger det, men det føler jeg så ikke det er nu jo. Og kan jo ikke forandre mig, har jo oplevet nogle ting der gør at det er sådan.
Jamen mødet var i stille toner, dog meget nedladende og afbrydende, følte ikke vi fik meget indført og Frank var meget chokkeret over deres ting de havde at sige til mig, og bare det at de spørger ham hvordan han tackler mmig, altså han er jo ikke min far.
Og når man får sådan noget af vide holder man sig nok også tilbage i sådan et møde og ikke får sagt det man vil da de jo nødig skal tro mere end de gør i forvejen, og at de såå hele tiden afbrød det vi vil sige gjorde det ikke nemmere for os.
Men har det bare dårligt med at skal derover, så overvejer om Emil skal have en forlænget weekend så jeg lige har længere tid til at komme mig over chokket.
Anmeld