Puhhhh, Susanne...............det var en svær en, den her.
Hvad siger Frank?? Oplever han også dig, som værende sur og tvær?? Eller er der nogensinde nogen der har oplevet dig således?? Blev mødet holdt i god tone?? Ja, jeg kan forstå at du følte det som om, de talte ned til jer............men ud over det.........var der så en ordentlig tone?? De må jo have et problem, siden de sådan indkalder til møde.............for du har jo fortalt om jeres uheldige start, og jeres twister derovre................og måske oplever de, at du efter sådan nogle episoder opfører dig afvisende og sur, i en længere periode.
Nu har jeg jo mødt dig.........og jeg opfatter dig slet ikke som en sur pige..............måske mere lidt genert og dermed lidt reserveret.............er det det personlighedstræk de har misforstået??
Det er svært at råde dig i denne situation..................andet end at du måske skal få skrevet nogle ting ned, som har generet dig...............men i samme arbejdsgang, måske også skrive de positive ting ned, som du oplever derovre. Så har du noget at gå til møde med næste gang..................for hvis samarbejdet skal fortsætte, så skal i nok tage udgangspunkt i de positive ting, og prøve at få dem til at udvikle sig.
Jeg håber at du er okay.............for det er aldrig rart at få smidt sådan noget i hovedet. Men nogle gange kan man bruge det positivt, og måske kigge lidt indad. For livet er jo en lang rejse, hvor man hele tiden skal udvikle sig som menneske. Det kan sommetider kræve, at man får lidt knubs. Du kan tro jeg ved hvad jeg taler om, Søde.
Knus til dig, Frank og Emil.
Anmeld