Jeg tænker egentlig bare at du trådstarter har lidt sværere ved at formulere dig skriftligt end mundtligt, og du med garanti har nogle pointer, som du har svært ved at få viderebragt og ting kan som tidligere skrevet hurtigt misforstås både herinde og på sociale medier.
Jeg tror måske bare dit eksempel bare satte tanker igang hos dig, hvor vi forstod det sådan, at du syntes at præcis den samtale du overhørte var problemET
Men ikke helt forstod, hvad du præcis synes problemet var. Den mor og det barn, kunne jo have diskuteret den specifikke samtale et stykke tid og du kun lige overhørte deres sidste sætning. Men at din pointe var, at der kan være store problemer med de sociale medier og man som forældre skal være opmærksom på brugen, det er jeg helt enig i. Det tror jeg vi er mange der er. Det er dog virkelig svært da det er så omfattende og “normalt” efterhånden - men ja, jeg gør det som sagt. Og så alligevel kan der hurtigt opstå noget, man ikke havde set komme / lagt mærke til / ens barn har fortalt
Anmeld
Citér