Anonym skriver:
Jeg tror bestemt heller ikke træning hjælper på brusk skaderne , som jeg har forstået bliver det ikke bedre . Min genoptræning skyldes min skade på korsbåndet . Men idag er mit korsbånd “ helet “ men helt sikkert mine brusk skader som er årsag til mine begrænsninger .
Nej han sagde også at det nok aldrig blev helt godt igen, netop fordi brusk åbenbart ik heler ret godt, men danner arvæv/ujævnheder, eller sådan noget. Men at det nok sku blive "bedre" i den forstand at der kom mere ro i området omkring knæet måske?
Må indrømme at da han sagde brusk skader, først lige blev helt lettede og tænkte puha godt det ik var noget "alvorligt" Men da han så fortsatte med at sige at det faktisk havde været bedre, hvis jeg havde brækket benet, fordi knogler heler, men at brusk ik rigtig gør, følte at det hele lige blev lidt håbløst
Men har jo heldigvis fået oprettet en sag i bilka, hvor de har gemt videoovervågningen, af mit styrt, for har fået en mail fra deres forsikringsselskab, hvor de skriver, at det er mig der ska bevise at jeg er kommet til skade pga dem. Og har også oplysninger på vidner osv, der så mit styrt. Så håber bare, at der snart kommer noget klaring på, hva jeg ska forvente fremover, af mine knæer.
Anmeld
Citér