Ja jeg var så uheldig at lave et styrt, over en måtte i bilka før jul, og er pt ved at blive udredet for skader i begge knæer. Jeg har fået taget røntgen, været ved en ortopædkirug og ska nu videre med mr scanning, da der stadig er meget væske, hævelser og mega meget ømhed, i begge knæer.
Ortopædigkirugen ku sige, at jeg havde mange skader på blødelene i knæet (brusken), og at brusk desværre ik heler lige så godt, som feks en brækket knogle, og at det derfor ka rage helt op til 1 år, om at blive nogenlunde godt igen ØV ØV.
Han har sendt mig videre til en mr scanning, som jeg ska til i morgen, for at se om der ellers er sket mere.
Og må bare indrømme, at jeg næsten ik ka overskue, at sku gå i et år, og ik med sikkerhed vide om det blir godt igen. Har i forvejen et gammelt piskesmeld og 4 lænde prolapser, som gir mig kroniske smerter.
Og nu kommer mine knæer så oveni. Der er dage, når jeg kommer hjem fra arbejde, hvor jeg næsten ik ka gå, fordi jeg har så ondt og de er så hævet. Især det en knæ låser, og det er bare ik super praktisk i forhold til mit arbejde.
Føler lidt at jeg svigter mine børn, når jeg bare har ondt og er energiforladet, og ik rigtig får ordnet noget i huset, når jeg har fri.
Min kæreste er helt fantastisk, sød og dejlig, og siger at jeg ik ska stresse over det. Han ordner i forvejen mega meget og har styr på alt, men jeg føler ik at jeg helt løfter min del af opgaverne. Det er bare min samvittighed og stolthed, der lige har fået et ordentlig slag, sammen med mine knæer.
Heldigvis fik jeg oprettet en sag, i bilka, så overvågningen af mit fald over deres måtte, er blevet gemt, og jeg har vidner der så mit fald osv, men det er bare så træls, at jeg har så ondt.
Beklager mit lange ynke indlæg, men trængte lige til at komme ud med det, da jeg ik højlydt vil brokke mig, til familie og venner osv, hvis det gir mening.