Jeg har virkelig også været tiltrukket af andre end min søde, rare og pæne mand mange gange. Jeg er helt åben omkring det overfor min mand. Som i ‘Jeg synes simpelthen at Preben fra mit arbejde er sådan en skøn mand. Se lige det her billede, ser han ikke rar/skøn/flot ud’
Det tager vi begge ret stille og roligt. For det betyder jo ikke noget. Jeg synes faktisk det er lidt halvhyggeligt at gå og have et lille crush. En gang imellem kan det også give mig lidt mere sexlyst - hvilket min mand jo får gavn af. 
Jeg tror bare det er vigtigt at skille det ad - er du på nogen måder interesseret i et liv med ham her i stedet for din mand?? Det lyder ikke sådan. Sikke et bøvl det også ville medføre med jeres børn osv. Så jeg synes bare du skal tage det helt roligt og ikke handle på noget som helst. Tagdet for det, det er - en lille hyggelig crush, som snart går over. Hvis du spekulerer for meget på det, så bliver det også større i dit hoved. Bare lad det ligge, så forsvinder det helt sikkert af sig selv. 
Kram til dig
Anmeld
Citér