AnoMor skriver:
Nej jeg ville ikke blive i forholdet. Du siger hans sexlyst har været meget nedsat. Men nu melder han ud at han gerne vil have sex med andre.
For mig at høre så er det det samme som at sige du ikke tænder ham mere
Det er også sådan jeg har det. Jeg sagde, at det undrede mig at han følte, at han havde energi til at engagere sig seksuelt med en anden når han angiveligt ikke har det til mig.
Adspurgt til, om hvordan han havde forestillet sig at det rent teoretisk skulle kunne gå op svarer han afvigende og vagt. Jeg har fortalt ham, at det jo ville være umuligt for mig at kunne stole på ham i sådan en sårbar situation når jeg ikke engang kan stole på at hans svar er oprigtige.
Jeg kan ikke se mig selv i sådan et forhold overhovedet men kan heller ikke se mig selv forsætte på trods af at det ikke er noget vi begynder på for nu er tanken om, at han har lyst til at være sammen med andre end mig plantet sig i mig. En ting er hvis det var en fantasi eller lignende men han har jo ligefrem bedt om min accept.
Jeg respektere ham fuldt ud for at involvere mig i hans tanker og behov, hellere det end jeg havde gået rundt i uvished. Men jeg kan ikke acceptere det, eller leve i frygten for, at han kan undertrykke behovet nu men måske ikke om fem år.
Jeg er så ulykkelig og når jeg kigger på vores piger, lejlighed og liv kan jeg slet ikke begribe, at det ikke er nok for ham. De tre er hele min verden og nu er det hele ødelagt.
Anmeld
Citér