Køreprøve dyb angst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2020

A38

Held og lykke!

Jeg tog også kørekort som 30 årig og var sindssygt nervøs. Mit bedste råd er at give dig selv 1-2 sekunder til at tænke over spørgsmålet og orientere dig, før du beslutter hvad du skal gøre. Så hvis sagkyndige siger, du skal til venstre i krydset, så brug tid på at forstå spørgsmålet, orienter dig om omgivelserne, planlæg hvad du vil gøre (hvilken bane du vil ligge dig i, er der nogle lyssignaler, du skal blinke) FØR du gør det. Giver det mening? Sagkyndig giver dig en instruktion med tid til at du kan nå at tænke de ting igennem.

Jeg bestod også første gang, men hvis ikke du består, så kan du heldigvis prøve igen. Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved godt det her ikke er så baby realeteret men i plejer nu at være så søde til st komme med gode råd i dette forum 

Skal op til køreprøve idag til bil og jeg er så f***** nervøs at jeg slet ikke kan finde ro i min krop.. generelt hele processen har været grænseoverskridene for mig  om det skyldes af en alder af 30 år og at man er mor ved jeg ikke man har bare ikke den samme gåpåmod som de unge på 17 år  

Jeg er så sikker på jeg ikke består min køreprøve idag også jeg er så nervøs... 

Er der nogen herinde der har været lige så nervøs og bar sikker på de ikke bestod men gjorde alligevel ?  alle gode råd tages imod med kyshånd 

Kiggede bare lige forbi med en krammer. 

Det skal nok gå det hele, uanset om du består eller ej. Kørsel kræver rutine, og det er skide intimiderende at køre med en motorsagkyndig ved siden af. Jeg bestod først 3. gang, og jeg er altså elitebilist den dag i dag. 

Al held og lykke! 

Anmeld Citér

15. januar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg var selv sygt angst! Jeg dumpede også, fordi jeg nåede at blive SÅ nervøs. Lavede nogle virkelige dumme fejl. 
Nå men det var ikke verdens undergang. Det hjalp mig anden gang, for så vidste jeg hvad jeg skulle op til. Derfor var jeg ikke særlig nervøs..  

motorsagkyndig snakkede også en del, så jeg glemte det var en prøve. 
jeg er spændt på at høre hvordan det gik?

Anmeld Citér

15. januar 2020

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg var selv sygt angst! Jeg dumpede også, fordi jeg nåede at blive SÅ nervøs. Lavede nogle virkelige dumme fejl. 
Nå men det var ikke verdens undergang. Det hjalp mig anden gang, for så vidste jeg hvad jeg skulle op til. Derfor var jeg ikke særlig nervøs..  

motorsagkyndig snakkede også en del, så jeg glemte det var en prøve. 
jeg er spændt på at høre hvordan det gik?

Jeg dumpede desværre men den sagkyndige var rigtig flink og meget rolig mand og vi snakkede på hele turen lavet nogle dumme fejl men han sagde os mange gode ting og sagde jeg ikke havde lang vej for at bestå min prøve  så jeg håber 2 gang er lykkens gang for mig 

Anmeld Citér

16. januar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg dumpede desværre men den sagkyndige var rigtig flink og meget rolig mand og vi snakkede på hele turen lavet nogle dumme fejl men han sagde os mange gode ting og sagde jeg ikke havde lang vej for at bestå min prøve  så jeg håber 2 gang er lykkens gang for mig 

Krydser fingre. Måske du bare lige skal prøve det en gang, før du klarer den! Held og lykke mwd næste køreprøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.