Køreprøve dyb angst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
14 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg ved godt det her ikke er så baby realeteret men i plejer nu at være så søde til st komme med gode råd i dette forum 

Skal op til køreprøve idag til bil og jeg er så f***** nervøs at jeg slet ikke kan finde ro i min krop.. generelt hele processen har været grænseoverskridene for mig  om det skyldes af en alder af 30 år og at man er mor ved jeg ikke man har bare ikke den samme gåpåmod som de unge på 17 år  

Jeg er så sikker på jeg ikke består min køreprøve idag også jeg er så nervøs... 

Er der nogen herinde der har været lige så nervøs og bar sikker på de ikke bestod men gjorde alligevel ?  alle gode råd tages imod med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2020

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Føler med dig. Det er ikke rart at være fanget i. 

Jeg kan desværre ikke give dig andet råd end at slappe af. Det er trods alt ikke værre at det koster lidt ekstra penge og du så kan gå op til en ny køreprøve. Men desværre virker logik ikke altid på følelserne. 

Held og lykke. ����

Anmeld Citér

14. januar 2020

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Føler med dig. Det er ikke rart at være fanget i. 

Jeg kan desværre ikke give dig andet råd end at slappe af. Det er trods alt ikke værre at det koster lidt ekstra penge og du så kan gå op til en ny køreprøve. Men desværre virker logik ikke altid på følelserne. 

Held og lykke. ����

Nej det har jeg også sagt til mig selv at det ikke er verdens undergang og hvis jeg ikke består så det jo fordi der noget jeg mangler at lære men man vil også bare gerne have det i hus samtidig, underlige følelser!  

Var også sikker på jeg ikke bestod teoriprøve men det gjorde jeg i første hug. 

Og tak 

Anmeld Citér

14. januar 2020

God-mor

Anonym skriver:

Jeg ved godt det her ikke er så baby realeteret men i plejer nu at være så søde til st komme med gode råd i dette forum 

Skal op til køreprøve idag til bil og jeg er så f***** nervøs at jeg slet ikke kan finde ro i min krop.. generelt hele processen har været grænseoverskridene for mig  om det skyldes af en alder af 30 år og at man er mor ved jeg ikke man har bare ikke den samme gåpåmod som de unge på 17 år  

Jeg er så sikker på jeg ikke består min køreprøve idag også jeg er så nervøs... 

Er der nogen herinde der har været lige så nervøs og bar sikker på de ikke bestod men gjorde alligevel ?  alle gode råd tages imod med kyshånd 

Jeg var også meget nervøs da jeg var til køreprøve for nogle år siden (der var jeg 26 år), men jeg bestod første gang. Du skal gå op og gøre dit bedste, og det værste der kan ske er at du må op en gang til. Held og lykke 

Anmeld Citér

14. januar 2020

fehår

Min mand tog køreprøve som 30-årig og var rædselsslagen! Han er normalt ret cool i alle former for eksamenssituationer, men han var koldsvedig og rystede til køreprøven. Han bestod i første forsøg alligevel  

Held og lykke  Og husk: ellers er det bare træning.

Anmeld Citér

14. januar 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det skal nok gå! Også selv i worst case scenario hvis du ikke skulle gå hen og bestå første gang. Jeg tog selv kørekort senere end gennemsnittet (jeg var 25), og jeg havde en frygtelig kørelærer, som gjorde mig meget angst for at køre. Jeg havde hørt så mange skrækscenarier om onde køresagkyndige, men dem (!) jeg havde var mega søde og venlige. Jeg endte med at dumpe 2 gange, før at jeg bestod tredje gang. Anden gang sagde den sagkyndige til mig at jeg bare skulle skynde mig at komme op igen, for jeg kunne jo godt, men at jeg skulle arbejde med min nervøsitet. Tredje gang valgte jeg ikke at have nogen køretimer i de 14 dage op til, fordi at jeg blev så nervøs af at køre med min kørelærer, og så bestod jeg.  I dag kan jeg kun ryste på hovedet over at jeg var så nervøs, selvom meget af det skyldtes at min kørelærer var så ubehagelig. Så snart du har kortet betyder det ikke noget. Det var ikke for at male fanden på væggen, men mere for at sige at man ikke skal give op!  Det skal nok gå!  

Anmeld Citér

14. januar 2020

Soonmom

Jeg var også rad og sikker på jeg ikke bestod. 

Jeg bestod første gang (var 22 år) 

Anmeld Citér

14. januar 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes ikke der er nogen skam i at sige højt at du er ret nervøs. De fleste sagkyndige er garanteret flinke nok og har prøvet situationen utallige gange. Det kan være det tager kanten af nerverne at du får sagt det fremfor at forsøge at fremstå helt cool. 

Anmeld Citér

14. januar 2020

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Jeg synes ikke der er nogen skam i at sige højt at du er ret nervøs. De fleste sagkyndige er garanteret flinke nok og har prøvet situationen utallige gange. Det kan være det tager kanten af nerverne at du får sagt det fremfor at forsøge at fremstå helt cool. 

Ja men tænker de fleste sagkyndige godt ved man er nervøs da det ifølge min kørelærer helt normalt , men ja jeg kunne selvfølgelig sige det til ham så ved  han det , jeg har os altid haft Sindsyg eksamens angst.... Og ved ikke hvorfor man holder det  for sig selv 

Anmeld Citér

14. januar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja men tænker de fleste sagkyndige godt ved man er nervøs da det ifølge min kørelærer helt normalt , men ja jeg kunne selvfølgelig sige det til ham så ved  han det , jeg har os altid haft Sindsyg eksamens angst.... Og ved ikke hvorfor man holder det  for sig selv 

Da jeg sagde til køresagkyndig at jeg var nervøs så sørgede hun for at vi snakkede om noget andet end køreturen så der ikke var stilhed hvor tankerne kunne stikke af.. det hjalp mig enormt meget.. både at få det sagt men også at hun forstod på den måde..

jeg bestod desværre ikke pga nogle dumme fejl der tilsammen gav for mange minuspoint.. men jeg er ikke bange for at prøve igen hvis vi havde pengene til det :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.