Jeg er tilbage på siden, jeg har vært medlem i 8-9 år ca
dog måtte jeg lige lave ny profil, fordi den anden var lukket, fordi jeg ikke har vært her inde i knap 2 år.
for 1.5 år siden, skete mit væreste mareridt
mine børn blev tvangsfjernet, fordi nogle troede jeg havde slået vores yngste 
politiet blev sat på sagen, og jeg måtte ikke være sammen med mine børn uden opsyn. Først 8 mdr efter lukkede politiet sagen UDEN mistanke. Derefter SKULLE jeg deltage i en FKU for at kunne få dem hjem, det tog seks mdr, svaret var klart, mine børn skulle hjem, og det kom de også i august.
jeg er ØDELAGT inden i, jeg har KONSTANT frygt, konstant uro i maven, jeg skal stadig æde piller for at sove. Jeg frygter hver dag timerne mens de er i skole / børnehave - det var derfra fe blev hentet, uden vi måtte sige farvel, og der gik 2 mdr før så dem første gang.
jeg er så stresset og presset på alle lede og kanter. Under anbribgelsen tog kommunen mit forsørger tillæg (var på TAF inden pga handicappede barn) og det har resulteret i at hele min økonomi sejler, jeg var nød til og blive boende i huset så ungerne ku komme hjem, men jeg havde kkke råd, hvilken jeg stadig kæmper med. Så snart regninger er betalt er der nærmest intet tilbage. Denne mdr er det helt forfærdeligt indtil børnepengene kommer
. Jeg tør ikke søge hjælp offentligt til mad, da jeg er bange for en underretning, og jeg tør ikke søge hos kommunen.
er der nogle der ved hvor man kan søge uden nogle ved hvem jeg er
Jeg kan bare ikke være i det her mere, og lever nærmeT uden søvn. Min ene dreng har fødselsdag på onsdag, og han fortjener virkelig og blive fejret, men økonomien er der ikke 
nogle der kender et sted / ved noget om hvor man kan søge 100% anonymt? 
Anmeld
Citér