Er dette okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2020

LSS

Jeg synes det er fuldstændig hul i hovedet! Meget meget uansvarligt og jeg ville aldrig selv gøre sådan! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2020

Mort3

Jeg synes, det er fint. Jeg kan slet ikke se, hvad det store problem er? 

Mine unger ville sagtens selv kunne klare sådan en aften/nat uden problemer. Har to drenge som er snart 9 og 10, samt to ældre børn. Vi fejrede nytår med gode venner og deres børn. Vi voksne var alle snaldrede og vi var til festen til langt ud på natten. Vi skulle gå hjem, dog kun 1.5 km. Vi havde taget godt med tøj på. Alle børn over 7 år var vågne. Vi hyggede, ungerne hyggede og vi sov det halve af 1. Januar væk. Mine unger havde ikke fået lur inden eller under. 

Jeg forstår overhovedet ikke, hvad problemet skulle være med mindre hun havde beklaget sig og været ked af det eller andet. Havde hun det? Tænker forældrene kender deres pige og hvad hun kan holde til eller ikke?

Havde mine børn givet udtryk for, at det hele blev for meget, ja så havde jeg puttet dem hos vores gæster på sofa eller sådan og vækket dem, når vi skulle hjem. Og havde jeg vurderet, at det var bedst vi tog hjem kl. 01.00, så havde vi gjort det. 

Godt nytår. 

Anmeld Citér

5. januar 2020

Rosa Sofia

Jeg synes, at det er mærkeligt at holde sin 10-årige vågen det meste af natten og at gå hjem. Selv hvis forældrene ikke har været specielt fulde, Så synes jeg, at der er ting, der følger med at holde nytårsaften med børn. Jeg ville så ikke have lyst til at min søn (på næsten 10 år) skulle se mig fuld og slet ikke til et selskab hvor hans far også var fuld. 

Anmeld Citér

6. januar 2020

Miti's mama

Jeg kan se det er meget forskelligt fra person til person, men jeg synes altid det var utrolig ubehageligt når voksne var fulde da jeg var barn, og for mig vil sådan en situation have været frygtelig. Men kommer selvfølgelig an på personen. Synes dog stadig det er uansvarligt at begge forældre drikker på den maner når man har ansvaret for børn samtidig.

Anmeld Citér

6. januar 2020

Hjemmegaaende

Miti's mama skriver:

Jeg kan se det er meget forskelligt fra person til person, men jeg synes altid det var utrolig ubehageligt når voksne var fulde da jeg var barn, og for mig vil sådan en situation have været frygtelig. Men kommer selvfølgelig an på personen. Synes dog stadig det er uansvarligt at begge forældre drikker på den maner når man har ansvaret for børn samtidig.

Enig. Jeg kan også tydeligt huske episoder fra jeg var barn, hvor mine forældre var fulde og det var ubehageligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.