Kan man være for meget sammen efter en skilsmisse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2019

Baby.mamma

Det lyder da også hyggeligt!  Sådan lidt forsigtigt svaret, vil jeg sige nej, det kan man ikke. Man kan jo godt være rigtig gode venner! Og man har jo fået den største gave sammen og er forbundet den vej. Man skal bare ikke gå og kysse/"nusse" og sende signaler, som for et barn kan føles som håb for, at I finder sammen, for det vil børn "altid" håbe og foretrække 

Mine forældre have en god skilsmisse efter 13 år (Jeg var 10),  og idag i voksenlivet går det lige i maven på mig (på den gode måde) når jeg ser dem hygge sig, fjolle/joke og bare snakke skide godt sammen. Det vil jeg altid sætte enormt meget pris på, nu de ikke kunne være sammen. 

Jeg er sikker på, jeres børn vil takke jer en dag, hvis I kan finde så godt ud af det med hinanden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vi kan sagtens være sammen uden at skændes og taler fint sammen. Så jeg er sikker på at det ville blive hyggeligt��

Min bekymring gik kun på om det mon kunne forvirre vores piger, hvis vi var sammen sådan en dag som plejer at være en tradition i vores familie.
Men tror vi inviterer far hjem til os idag så og ser julefilm sammen. Det ville han gerne��

Tak for jeres svar.

Selvom man er skilt kan man jo godt lave ting sammen. Det er da bare fantastisk at mor og far kan sammen. En gave for børnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.