Jeg tror jeg ville tænker mig rigtig godt om. Jeg ville se på min alder, og på hvor gamle mine børn er, hvor længe har jeg været fra min x og hvor længe jeg har været sammen med den nye.
Jeg ville også ha et krav om, at ha boet sammen i nogle år, at han deltog på lige fod, i opdragelsen af ungerne, deltage i forældre møder og alle sådan nogle normale forældre ting.
At samarbejde fungerede med x'en og at den nye kæreste og x'en ville ku være i samme rum, uden at det ville blive alt for bøvlet.
Så jeg tænker, at jeg nok ville ha alt for mange krav og høje forventninger, til at jeg ville orke, at starte forfra.
Men nu er jeg så også 40 år, har 2 børn på 7 og 11 år, og har været sammen, med min kæreste i 17 år, så måske jeg også bare er blevet lidt for magelige og forvent, med at tingene, ligesom køre, som det "plejer"
Men hvis i har været samme længe, boet sammen og har en hverdag, der fungere og dine unger er glade for, at I begge er sunde og raske, og føler at overskudet, pladsen og økonomien, er der til det, ser jeg ik noget problem, i at i kaster jeg ud i det. Vh stine
Anmeld
Citér