Så er jeg sku blevet førtidspensionist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

3drenge

suanne85 skriver:

Hvor dejligt, og stort tillykke med det.

Må være en kæmpe lettelse endelig bare at kunne læne sig tilbage i stolen og slappe 100% af og igen få penge så økonomien kan falde ordentlgi på plads igen

Tak skal du have

Ja det er en kæmpe lettelse, forstår ikke rigtig endnu, at kampen med kommunen endelig er forbi og der endelig kommer penge på kontoen igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

godt endelig at få lidt afklaring :0)

min mor har en frossen skulder.... men den er først opdaget for nyligt og er ikke kronisk som din... men hun  har fået en del akupunktur... og det har hjulpet på smerterne og lidt på bevægeligheden :0)

Anmeld

23. oktober 2009

3drenge

ka-ri-na skriver:

godt endelig at få lidt afklaring :0)

min mor har en frossen skulder.... men den er først opdaget for nyligt og er ikke kronisk som din... men hun  har fået en del akupunktur... og det har hjulpet på smerterne og lidt på bevægeligheden :0)

Jeg fik at vide for 7 år siden, at det normalt ville gå over inden for 2 år og hvis det ikke gjorde det var det en varig tilstand og mit gik desværre ikke over.

Jeg har prøvet ALT fys-zoneterepi-kloge mænd-akupunktur-kranio osv. Derudover har jeg prøvet div. smertestillende midler, som ikke har hjulpet.

Det eneste der kan tage smerterne er indsprøjtning med binyrebaraknom, det bliver rigtig slemt den første uge, men så er man smertefri de næste 3. men efter et vis antal må man ikke få det mere og det er nu 5 år siden jeg sidst fik det. så har "lært" at leve med smerterne og ved hvad jeg kan og ikke kan, men med 3 børn presser man jo sig selv hver dag og det er rigtig hårdt.

Håber at din mor kommer over hendes frossen skulder.

Anmeld

23. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

lukasogsilas skriver:

det er i alt fald blevet lidt bedre nu... så jeg håber da det bliver endnu bedre :0)

jeg kender godt det med at man lærer at leve med smerterne... jeg har haft ondt i lænd/ryg i 5 år nu... og det er ikke nemt med løft osv... men det er smart at kroppen er sådan indrettet at man lærer at leve lidt med det :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.