Så er jeg sku blevet førtidspensionist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

3drenge

Efter 7 års kamp med kommunen og div. undersøgelser/operationer blev jeg i går tilkendt førtidspension. Har i 7 år døjet med skulderproblemer, hvor jeg har svært ved at bruge mine arme og lægerne har tilbage i 2003 sagt det var en varig tilstand. Alligevel har jeg kæmpet en hård kamp med kommunen og mine sygepengene stoppede for et år siden og har ikke modtaget så meget som en krone siden da.

Det har været rigtig hårdt, vi har hus, bil 3 børn osv og har ikke vidst hvad morgendagen ville bringe.

Kan slet ikke forstå der er kommet en afklaring nu efter så mange år, nu kan der endelig falde lidt ro på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

memuffin

mange gange tilykke ... det bliver rart at få lidt ro på...

min fætter var igennem noget af det samme... hvis man ikke har økonomiske problemer når man søger har man det i hvertilald når man er færdig..

knus jannie

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

Puha   Ved ikke om jeg skal ønske tillykke ,,,  Dejligt der kommer afklaring omkring penge hver md fremover men for søren hvor er det sørgeligt at du er blevet førtidspensionist i din alder   Det er jeg ked af at høre ,,,  Men nu kan du gå julen i møde med ro i sindet

Anmeld

22. oktober 2009

3drenge

Tak for Jeres hilsner

Ja det er tidlig at blive førtidspensionist og det er hårdt, at have 2 arme man ikke rigtig kan bruge især når man har børn og der er mange sociale ting jeg ikke kan være med til. Men har nu levet med dem i 7år og ved at det sikkert er resten af livet, jeg skal døje med det, hvis der ikke sker et mirakel på et tidspunkt, så man "vænner" sig jo til smerterne på en eller anden måde.

Har bare kæmpet og kæmpet med kommunen for, at få en afklaring på min situation og det skulle altså tage 7 år, det er fuldstændig vanvittig, men nu kan jeg "slappe" af oven i hovedet igen også mht økonomien. Tror der går et stykke tid før jeg virkelig forstår det 

Anmeld

22. oktober 2009

Betina88

Ej , et stort tillykke til dig .. så ska' du bare slappe af , og tænke på at der kommer penge ind hver måned ..

Men 7 år er sku' osse for meget .-. Du burde få det med det samme , når lægen ha' sagt at det vil være der hele livet ..  Er godt nok chokket ..

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

DEjligt med ro på, det kan også være med til at ændre på tingenes tilstand, stress er ikke gavnligt for noget som helst i verdenen.

Men hvad er det, der er galt med dine arme?

Anmeld

22. oktober 2009

3drenge

Zafir skriver:

DEjligt med ro på, det kan også være med til at ændre på tingenes tilstand, stress er ikke gavnligt for noget som helst i verdenen.

Men hvad er det, der er galt med dine arme?

Det er en slags frossen skulder, der er betændelse og pladsmangel i dem og operation har ikke hjulpet. Så det gør, at jeg ikke kan have dem ud fra kroppen uden støtte, få dem bagved ryggen osv. Har konstante smerter og der er ikke noget at gøre ved det, skal bare lære og leve med det 

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lukasogsilas skriver:

Det er en slags frossen skulder, der er betændelse og pladsmangel i dem og operation har ikke hjulpet. Så det gør, at jeg ikke kan have dem ud fra kroppen uden støtte, få dem bagved ryggen osv. Har konstante smerter og der er ikke noget at gøre ved det, skal bare lære og leve med det 

Det er frygteligt. Kroniske smerter er det værste i hele verdenen. Jeg gik i 2 år næsten med en diskosprolaps i kæben. i 1 år, græd jeg af smerte hverdag. Men fordi man ikke kan se på nogen at de har smerter, så tror folk bare man er hypokonder

HÅBER du får ro og lindring på en eller anden måde.

Anmeld

22. oktober 2009

3drenge

Zafir skriver:

Det er frygteligt. Kroniske smerter er det værste i hele verdenen. Jeg gik i 2 år næsten med en diskosprolaps i kæben. i 1 år, græd jeg af smerte hverdag. Men fordi man ikke kan se på nogen at de har smerter, så tror folk bare man er hypokonder

HÅBER du får ro og lindring på en eller anden måde.

Tak skal du have

Ja det ville være "nemmere", hvis det var noget synligt, folk har svært ved at tro det nu er så slemt, fordi man ikke kan se det på mig og skal konstant forklare, hvorfor jeg ikke kan det og det. Rigtig træls

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Hvor dejligt, og stort tillykke med det.

Må være en kæmpe lettelse endelig bare at kunne læne sig tilbage i stolen og slappe 100% af og igen få penge så økonomien kan falde ordentlgi på plads igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.