Uha det kan blive lidt langt!
Børnene er 4år og 5 et halvt år.
Vi har været gået fra hinanden i 8 måneder.
Og har et ellers godt samarbejde.
Jeg syntes tit det virker til at børnenes far enlig ikke rigtig gider have børnene vis der nu lige er det mindste andet er det hurtigt dem han fravælger.
Han har børnene hver anden weekend han henter fredag kl 15 og aflevere dem søndag kl 15. Efter eget ønske. Denne weekend altså i morgen kommer de hjem kl 11. Da der lige var noget andet han skal. Jeg har perment byttet weekend med ham da det passede ham bedre (ikke altid mig) jeg har efterhånden prøvet et par gange at han kun kan have dem fra fredag til lørdag eller fra lørdag til søndag den ene gang skulle han til barnedåb i hans familie hvor der vsr masser af børn der ville han ikke have vores med da han ikke mener det var noget for børn.
Nu har han lige igen sport ind til næste weekend han skal have dem den 20 december om de ikke kunne komme lørdag morgen i stedet da der var noget han skulle og jeg sagde nej denne gang da jeg har lovet at passe min nevø på 3måneder med overnatning.
Men bliver bare i tvivl om jeg bare må tage mig sammen og både have min 4 årig og 5årig plus baby nevø hjemme syntes det er synd vis de skal over til en far der heller vil noget andet. Ved de ville syntes det ville være hyggeligt med en baby i huset men de alle kræver meget på hver deres måde så ved ikke om jeg kan holde til det (er kronisk syg som gør mig ekstra træt)
Han skal i forvejen kun have børnene den 24 december til middag og så kommer de hjem den 26 december til middag og så har jeg dem ellers resten af julen og nytår.
Hvad ville i gøre ville i holde fast i nej eller ville i give jer?
Anmeld
Citér