Hvordan ville regere hvis I hørte nogen skændes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
20 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2019

Anonym trådstarter

Efter vi fik puttet vores datter i går kom min mand og jeg op at skændes. Vi kom til at Råbe/snakke lidt for højt så nu er jeg bange for naboerne har hørt os. Jeg er typen der tænker meget over tingene, og nu tænker jeg på om de tror vi er sindssuge og kan finde på at melde os til kommunen. Det skal lige siges at vores datter lå i det andet rum og ikke har hørt noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2019

FraMalling

Hvis din datter ikke kunne høre det i det andet rum, kunne naboerne nok heller ikke 

Anmeld Citér

4. december 2019

Anonym trådstarter

FraMalling skriver:

Hvis din datter ikke kunne høre det i det andet rum, kunne naboerne nok heller ikke 

Det tror jeg faktisk godt man kan utroligt nok

Anmeld Citér

4. december 2019

AnoMor

Hvis de vil melde jer til kommunen så lad dem. De har intet at have det i. Forældre skændes til tider og det er jo ikk en dagligdags ting så umuligt noget jeres datter vil tage skade af på nogen måde. 
så ro på. 
men for at svare på dit spørgsmål. Jeg ville kun melde nogen til kommunen hvis det var konstant råben og skrigen og truende adfærd. Ellers ville jeg bare blande mig helt udenom

Anmeld Citér

4. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Efter vi fik puttet vores datter i går kom min mand og jeg op at skændes. Vi kom til at Råbe/snakke lidt for højt så nu er jeg bange for naboerne har hørt os. Jeg er typen der tænker meget over tingene, og nu tænker jeg på om de tror vi er sindssuge og kan finde på at melde os til kommunen. Det skal lige siges at vores datter lå i det andet rum og ikke har hørt noget

At der har været et skænderi. Folk skændes, altså hvis det var hver dag, men fordi det ske ren gang, nah... 

Anmeld Citér

4. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvor står det, at det er ulovligt at skændes?

Lad dog være at arbejde mere i det!?

Anmeld Citér

4. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Uh så var vi godt nok blevet meldt nooooogle gange nu

jeg tænker godt, rent logisk, at man kan skændes i en familie uden at barnet lider overlast. Og det uden at vide om barnet er vågen eller ej, for det ved naboerne jo selvsagt ikke.

Hvad ville du tænke hvis du gik aftentur og overhørte sådan et skænderi? Umiddelbart tænker jeg at jeg ville tænke, at så er vi ikke de eneste der ikke er perfekte. 

Anmeld Citér

4. december 2019

BabyMama2016

Anonym skriver:

Min sundhedsplejeske meldte vores nabo da jeg var i sårbare team og HVER GANG hun Kom

Var der skænderi hun var engang 2 gange om

ugen.

hvad der skete videre ved jeg ikke 

Anmeld Citér

4. december 2019

2018mor

Anonym skriver:

Hvis det skete gentagende gange - som i hver aften, eller 4/7 dage, så ville jeg nok tænke at der er et eller andet i den familiekonstellation, der ikke fungerer. Og muligvis - hvis jeg var bekymret for børnene - underrette. 

Mer enkelt højlydt skænderi ville jeg ikke skænke en tanke, andet end at jeg gerne ville have ro. 

Anmeld Citér

4. december 2019

2018mor

Anonym skriver:

Hvor står det, at det er ulovligt at skændes?

Lad dog være at arbejde mere i det!?

Dét står ingen steder - men det er ulovligt at drage fysisk og psykisk vold på sine børn, og voldsom råben (ofte) er at betegne som psykisk vold. Alt andet lige er det meget usundt for børn at vokse op i en familie, hvor forældrene råber meget af hinanden og muligvis også børnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.