Arla baby&me brikker, bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Hvorfor være anonym for at brokke sig over MME? Det forstår jeg slet ikke...

Kan det ik være fuldstændig ligegyldigt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha jeg synes også, det var mega irriterende. 
Hvis man lige fik revet for hårdt, så væltede det ud. 

og ja, der kommer også mælk overalt ved amning, men må man ikke synes det er træls? Jeg synes, det var træls dengang mine børn var små. 
jeg synes dog også, det var træls med mælk overalt ved amning. 

Jeg kan huske, jeg undrede mig over hvorfor man ikke har lavet det lidt mere brugervenligt. Heldigvis er det en kort periode man skal bruge dem. 

Taaak! Det er nemlig super nederen.  Og jeg forstår heller ikke hvorfor jeg ikke må mene det er træls? 

Anmeld Citér

30. november 2019

fehår

Anonym skriver:

Kan det ik være fuldstændig ligegyldigt? 

Nej. 

Jeg undrer mig oprigtigt. Jeg synes, det er fint med en mulighed for at være anonym, men det bliver jo helt absurd udvandet, når den bliver brugt til alt og intet. 

Nævn én god grund til, at du har valgt at være anonym. Må andre ikke vide, at du giver dit barn MME? Jeg fatter det ikke.

Anmeld Citér

30. november 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Taaak! Det er nemlig super nederen.  Og jeg forstår heller ikke hvorfor jeg ikke må mene det er træls? 

Ork jo du må synes det er mega træls! Og det lyder træls! Hvorfor giver du ikke pulver? Eller bruger en saks? 

Jeg synes bare at forummet er ved at dø! Og for mig skyldes det at folk SKAL være anonyme 

Anmeld Citér

30. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ærligt snak, så er folk herinde utrolig negative og meget bedre vidende end alle andre. 

Igen? Den eneste jeg ser som negativ er dig. Og hvorfor gør du ikke noget for at ændre på det, i stedet for at gøre hvad du er træt af at du mener andre gøre. 

Hvorfor ikke sige; Ej er det rigtigt? Hvor sjovt, men det er lidt frusterende at det skal gå sådan..   

I stedet for bare at kalde en negativ.

Anmeld Citér

30. november 2019

Soonmom

Hvad laver du lige med brikkerne? - vi har aldrig haft problemer 

Og hvis det et så stort problem, at du ligefrem er nødt til at oprette en brokdebat, hvorfor så ikke bare købe pulver? - man kan sagtens klare sig uden brikker 

Anmeld Citér

30. november 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Måske flere er anonyme fordi folk generelt kan være utroligt kritiske. Ignorer dog istedet for. 

Til trådstarter: det lyder træls! Jeg ammede, men husker selv hvordan det var at have klistret mælk overalt. 

Anmeld Citér

30. november 2019

Anonym trådstarter

Lige præcis på denne side føler jeg man bliver nød til at være anonym, netop fordi folk er SÅ dømmende og det er lige med det samme.. ja måske synes i det er latterligt, men hvis i ikke kan lide opslaget hvorfor så kommentere på det? 

folk herinde er utrolig gode til, at rotte sig sammen 

Anmeld Citér

30. november 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Lige præcis på denne side føler jeg man bliver nød til at være anonym, netop fordi folk er SÅ dømmende og det er lige med det samme.. ja måske synes i det er latterligt, men hvis i ikke kan lide opslaget hvorfor så kommentere på det? 

Men hvorfor så være herinde? 

Anmeld Citér

30. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det her er så den mindst kritiske, "onde" debat jeg har set herinde. 

Men hvis du synes alle er så "onde" kritiske, m.m hvorfor er du så her og ikke på en anden babyside? Jeg personligt ville da ikke skrive på en side hvis jeg synes at alle bare var negative og var bedrevidende. 

Hvor dømmes der? Ved at sige det ikke et stort problem, at det også sker for ammende...? 

Det var nok ikke de svar du regnede med, men folk siger jo at også skete for dem, og sådan er det bare nogen gange.. og hvis det er et irriterende problem, så prøv noget andet eller en anden måde at åbne det på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.