Arla baby&me brikker, bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
20 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2019

Anonym trådstarter

bare lige en brokketråd, men er jeg den eneste der bliver sindsyg af de brikker når man skal rive dem op så vælter det altid ud med mælk og nogle gange når man hælder det ned i flaskerne så sprøjter det ud over det hele med mælk just needed to let it out

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

bare lige en brokketråd, men er jeg den eneste der bliver sindsyg af de brikker når man skal rive dem op så vælter det altid ud med mælk og nogle gange når man hælder det ned i flaskerne så sprøjter det ud over det hele med mælk just needed to let it out

Så er det vist heller ikke et større problem  Amning er ikke bedre i starten, der er også mælk alle steder. Sådan er livet.

Anmeld Citér

30. november 2019

Anonym trådstarter

Så er det vist heller ikke et større problem  Amning er ikke bedre i starten, der er også mælk alle steder. Sådan er livet.

Hvorfor er folk altid så pisse negative herinde, omg 

og nu var tråden jo også en brokketråd, så rolig nu

Anmeld Citér

30. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor er folk altid så pisse negative herinde, omg 

og nu var tråden jo også en brokketråd, så rolig nu

Synes nu ikke hun er negativ. Hun siger jo bare at det også kan ske ved amning og ja det er frustrerende, men man klarer sig.. 

Anmeld Citér

30. november 2019

Sprit25

Jeg hader når folk opretter sug som anonym for noget så dumt. Tjek lige forsiden. Alle er anonyme 

Anmeld Citér

30. november 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg hader når folk opretter sug som anonym for noget så dumt. Tjek lige forsiden. Alle er anonyme 

Og? 

Anmeld Citér

30. november 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Synes nu ikke hun er negativ. Hun siger jo bare at det også kan ske ved amning og ja det er frustrerende, men man klarer sig.. 

Ærligt snak, så er folk herinde utrolig negative og meget bedre vidende end alle andre. 

Anmeld Citér

30. november 2019

Anonym

Haha jeg synes også, det var mega irriterende. 
Hvis man lige fik revet for hårdt, så væltede det ud. 

og ja, der kommer også mælk overalt ved amning, men må man ikke synes det er træls? Jeg synes, det var træls dengang mine børn var små. 
jeg synes dog også, det var træls med mælk overalt ved amning. 

Jeg kan huske, jeg undrede mig over hvorfor man ikke har lavet det lidt mere brugervenligt. Heldigvis er det en kort periode man skal bruge dem. 

Anmeld Citér

30. november 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Og? 

Min fejl. Troede vi havde gang i en brokketråd

Anmeld Citér

30. november 2019

fehår

Hvorfor være anonym for at brokke sig over MME? Det forstår jeg slet ikke...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.