overgangsalder give positiv graviditetstest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2019

321

Profilbillede for 321

Læste lige i indlægssedlen fra tidlig rfsu tidlig test at begyndende overgangsalder kan give positiv graviditetstest   Jeg er 38 år og har de sidste mange måneder fået positive graviditetsteste et par dage før menstruation og har egentlig tænkt det var bio, men nu bliver jeg da itvivl 

Kender to som er gået i overgangs alderen omkring de 30 år. Men tænker det nok er bedst at tage til lægen hvis du er nervøs for at det er det som er ved at ske for dig. Den ene jeg kender har også en stofskiftesygdom. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2019

LM2402

pussekat skriver:

hejsa

du kan går i overgangsalderen som 25 år også så det her ikke når med hvad gamle man er 

Ja, men det er altså virkelig ikke normalt. Gennemsnitsalderen er 52 år for danske kvinder 

Anmeld Citér

4. december 2019

LM2402

Til trådstarter: I gennemsnit går 50 procent af alle graviditeter til grunde som såkaldte biokemiske graviditeter, dvs. ofte blot som en lettere forsinket menstruation. Du skriver selv, at du er 38 år, hvorfor du højst sandsynligt har nået en alder, hvor det procentvise antal er højere. Jeg er overbevist om, at du har oplevet at få dine æg befrugtet - men så har din krop været så smart at udskille dem, da de ikke har været "gode nok". Det er jo egentlig meget smart, men dog ærgerligt for dig, at du ikke opnår den blivende graviditet du ønsker. Jeg håber snart det lykkes for jer 

Anmeld Citér

5. december 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
LM2402 skriver:

Til trådstarter: I gennemsnit går 50 procent af alle graviditeter til grunde som såkaldte biokemiske graviditeter, dvs. ofte blot som en lettere forsinket menstruation. Du skriver selv, at du er 38 år, hvorfor du højst sandsynligt har nået en alder, hvor det procentvise antal er højere. Jeg er overbevist om, at du har oplevet at få dine æg befrugtet - men så har din krop været så smart at udskille dem, da de ikke har været "gode nok". Det er jo egentlig meget smart, men dog ærgerligt for dig, at du ikke opnår den blivende graviditet du ønsker. Jeg håber snart det lykkes for jer 

Tusind tusind tak for din fine besvarelse 

Det giver håb og fornyet energi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.