Skilsmisse eller ej - hvordan tog i beslutningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2019

Anonym

Jeg tror på, at skænderier er godt - selvom det er hårdt. Men det er der forholdet udvikles og man ikke går i stå. Men stadig står op for sig selv og ikke giver op på ting. Giver det modning? Mik mand og jeg skændes så det brager ind imellem - men jeg er nået til den konklusion, at vi overvejende er lykkelige og han er den bedste far for børnene, og bedste mand og meget respektfuld overfor mog og børnene. Såååå

jeg ved sgu ikke - nogen gange bander jwg ham langt væk.... men skilsmisse - det har jeg svært ved at rumme. 

Jeg ved ikke om du kan bruge det indspark til noget - men af alt er kærligheden dog en utrolig stærk faktor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2019

anna111

Profilbillede for anna111
mor:) skriver:

Hvad skal hun bruge din historie til - det kan jo ikke sammenlignes. Ts fortæller at han er en god far og at de har det godt det meste af tiden. 

Så fint at du ikke har fortrudt men du havde en mand som ikke gad dig eller sine børn og prioriterede sig selv højest. Det er en anden situation. 

Hun spørger hvordan vi andre ture tage skridtet og om man har fortrudt. Og det er det jeg svare på.

Hun skriver bøjlerne går højt og de igen ender med at stå og vil skilles. Hvilken osse var tilfældet her. 

Jeg elskede osse min x og han var osse på mange punkter en god far. 

Jeg svared sådan set bare på det jeg bemærkede i teksten. 

Og så kan jeg da høre dig om det samme hvad skal hun bruge din besked til i hendes tråd?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.