Anonym skriver:
Jeg både en facebook Snapchat og Instagram profil efterhånden går der flere dage i mellem jeg logge på disse social media facebook er der jeg oplever det størres problem da det ofte er på facebook folk skrive til mig og inviter til diverse ting og sager virke jeg synes er ret upersonlig og har i gammen længer ting forsøgt at gøre mit netværk opmærksom på at jeg ikke ønsker at gøre mere brug at de social media end jeg gør nu så hvis det vil havde svar mig sammen dag skal de gør brug af mit nummer der er inden af de 71 venner på facebook der ikke har mit nummer da de Fleste er famille medlem der bor lang væk alligevel har jeg kun opleve en ven som har Forståelse for det
Er det mig der er håbløs gamle dages ?
Jeg ved ikke om du er håbløs gammeldags. Der er mange, især de middelalderende og op der ikke bruger nogen sociale medier
Personligt er min kontakt bog i telefonen lille. Jeg har omkring 30 telefonnumre kodet ind, som også tæller læge, dyrlæge og daginstutioner osv.
Al anden kontakt - både med familie, venner og bekendte foregår på Facebook, Snapchat eller Instagram. Mange af dem jeg taler i telefon med laver vi opkald over Facebook.
Anmeld
Citér