Gå mod strøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
16 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2019

Anonym trådstarter

Jeg både en facebook Snapchat og Instagram profil efterhånden går der flere dage i mellem jeg logge på disse social media facebook er der jeg oplever det størres problem da det ofte er på facebook folk skrive til mig og inviter til diverse ting og sager virke jeg synes er ret upersonlig og har i gammen længer ting forsøgt at gøre mit netværk opmærksom på at jeg ikke ønsker at gøre mere brug at de social media end jeg gør nu så hvis det vil havde svar mig sammen dag skal de gør brug af mit nummer der er inden af de 71 venner på facebook der ikke har mit nummer da de Fleste er famille medlem der bor lang væk alligevel har jeg kun opleve en ven som har Forståelse for det

Er det mig der er håbløs gamle dages ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg både en facebook Snapchat og Instagram profil efterhånden går der flere dage i mellem jeg logge på disse social media facebook er der jeg oplever det størres problem da det ofte er på facebook folk skrive til mig og inviter til diverse ting og sager virke jeg synes er ret upersonlig og har i gammen længer ting forsøgt at gøre mit netværk opmærksom på at jeg ikke ønsker at gøre mere brug at de social media end jeg gør nu så hvis det vil havde svar mig sammen dag skal de gør brug af mit nummer der er inden af de 71 venner på facebook der ikke har mit nummer da de Fleste er famille medlem der bor lang væk alligevel har jeg kun opleve en ven som har Forståelse for det

Jeg ved ikke om du er håbløs gammeldags. Der er mange, især de middelalderende og op der ikke bruger nogen sociale medier

Personligt er min kontakt bog i telefonen lille. Jeg har omkring 30 telefonnumre kodet ind, som også tæller læge, dyrlæge og daginstutioner osv.

Al anden kontakt - både med familie, venner og bekendte foregår på Facebook, Snapchat eller Instagram. Mange af dem jeg taler i telefon med laver vi opkald over Facebook.

Anmeld Citér

16. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nææ det er du ikke, jeg inviterer altid familie via beskeder på sms eller messenger. 

Men med min klasse  foregår alle sociale arrangementer via begivenheder på fb. Vi har ikke hinandens numre - jeg har måske 3,  jeg er heller ikke fb venner med alle. Så det er bare lettest ift at nå ud til alle. 

Men hvis det er via facebook begivenheder at din familie primært laver arrangementer, så synes jeg du skal bibeholde din fb med tanke på det alene. Det er vel ikke et problem at have en facebook? Du kan jo netop helt selv vælge hvor meget du vil bruge den. 

Anmeld Citér

16. november 2019

Soonmom

Ja jeg synes du er gammeldags og kan slet ikke se hvorfor det SKAL være på SMS, messenger og SMS er jo det samme, så jeg synes du lyder lidt emsig

Jeg har stort set heller ikke nogen nr og skriver faktisk kun SMS med min kæreste (af en eller anden årsag ) og så daginstitution og så får jeg beskeder fra gøs, læge osv 

Ellers skriver jeg altid over messenger 

Anmeld Citér

16. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Upersonligt? Det er vel ikke mere upersonligt ende at sende en kædebesked? Hvis det skal være personligt, skal man jo nærmest ind i papirbreve? 

Det er bare super let at gøre det over FB, begivenheder, fælles beskeder/chatte. 

Men hvis du ved de kommer derinde, hvorfor tjekker du så ikke hurtigt en gang om dagen? 

Anmeld Citér

16. november 2019

Mortil1yuhu

Jeg har ikke Facebook, snap eller boget social medie. Har et tlf nr som folk kan få hvis de skal have fat i mig. Hvis jeg er vigtig nok kan de vel bruge 2 min mere på og skrive en sms eller ringe. 

Anmeld Citér

16. november 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg har Facebook, men bruger det uendelig lidt. Hvis jeg skal kommunikere med folk bliver det via opringning og sms. Jeg er stadig stor fortaler for SMS simpelthen fordi det kan alle modtage. Jeg gider ikke have 4 forskellige apps afhængig af hvem jeg skal have fat i.

Anmeld Citér

16. november 2019

Anonym trådstarter

Mortil1yuhu skriver:

Jeg har ikke Facebook, snap eller boget social medie. Har et tlf nr som folk kan få hvis de skal have fat i mig. Hvis jeg er vigtig nok kan de vel bruge 2 min mere på og skrive en sms eller ringe. 

Mortil1yuhus det er lige Præcis sådan jeg efterhånden har det  

Anmeld Citér

16. november 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Næh det synes jeg ikke du er. Synes folk skal respekterer hinandens brug af sociale medier. 

jeg er selv storforbruger af facebook, men der kan gå mange dage før jeg går på Snapchat. Og Instagram bruger jeg udelukkende til mit modelarbejde som portfolio. 

Anmeld Citér

16. november 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Upersonligt? Det er vel ikke mere upersonligt ende at sende en kædebesked? Hvis det skal være personligt, skal man jo nærmest ind i papirbreve? 

Det er bare super let at gøre det over FB, begivenheder, fælles beskeder/chatte. 

Men hvis du ved de kommer derinde, hvorfor tjekker du så ikke hurtigt en gang om dagen? 

BAE fordi Jeg genre selv vil styr hvornår jeg log på og ikke lad mig styr at folk tro social medier er den enste måde man kan hold kontakt til andre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.