Sunde godter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

jeps!

Oki, må jeg prøve, har smagt det men aldrig selv lavet det. Vender i så det hele i chokoladen og tager det op på noget bagepapir og fordeler det og lader det så tørre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Er det bare alm overtræks chokolade i bruger?

ja enten det eller med en rest nougat...hvid chokolade eller hvad man lige har i huset. 

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Oki, må jeg prøve, har smagt det men aldrig selv lavet det. Vender i så det hele i chokoladen og tager det op på noget bagepapir og fordeler det og lader det så tørre?

ja lige præcis.....man kan evt drysse med kokos eller lidt hakkede nødder

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja lige præcis.....man kan evt drysse med kokos eller lidt hakkede nødder

Kan virkelig ikke fordrage kokos, kun direkte fra kokosnød

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Kan virkelig ikke fordrage kokos, kun direkte fra kokosnød

man kaaan jo også bruge farvet krymmel men nu var det jo sunde godter du efterlyste

tror faktisk mange har det sådan med kokos....jeg absolut elsker det

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

nutche skriver:

man kaaan jo også bruge farvet krymmel men nu var det jo sunde godter du efterlyste

tror faktisk mange har det sådan med kokos....jeg absolut elsker det

Hehe ja, men tror allerede reglen er brudt ved chokoladen

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Hehe ja, men tror allerede reglen er brudt ved chokoladen

ja men hvis du vælger en god (dyr) chokolade med højt indhold af cacao.... ja så sku det ikke være så slemt.

problemet for mig er at den slags kan jeg bare ikke li nej stik mig en lækker flødechokolade blandet med noget billig mørk.... så bliver de bare mums mums

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja men hvis du vælger en god (dyr) chokolade med højt indhold af cacao.... ja så sku det ikke være så slemt.

problemet for mig er at den slags kan jeg bare ikke li nej stik mig en lækker flødechokolade blandet med noget billig mørk.... så bliver de bare mums mums

Ejhvis de smager for stærkt at chokolade kan jeg altså heller ikke have det, er virkelig bitter

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Ejhvis de smager for stærkt at chokolade kan jeg altså heller ikke have det, er virkelig bitter

ja og det synes jeg bare det gør så snart det bliver for højt cacao indhold

Anmeld

2. november 2009

Bondepigen

Jeg har absolut aldrig kunnet fordrage mørk chokolade, men har nu fundet ud af, at der altså er stor, stor forskel på det.

Jeg kan f.eks. rigtig godt lide marabous mørke chokolade. Tror det hedder premium. Jeg er vild med den med hindbærsmag...

Og så er der nogen der hedder Lindt eller noget, de er altså osse virkelig gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.